Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Приемам
16 декември 2017
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

250 шофьори се включиха в “маратон” за ефективно шофиране на камиони

Два месеца 250 професионални шофьори се бориха за титлата шампион по икономично шофиране на камиони във вътрешнокорпоративното състезание на компанията за международен транспорт Discordia, което се проведе през месеците април и май т.г. Резултатите на участниците се отчитаха при изпълнение на реалните им работни задачи по време на курсовете им на база условие за минимален пробег от 14 000 км за периода. Шофьорите трябваше да покрият и определени показатели за качество. 

Маратонското състезание беше проследено дистанционно с интелигентна система за управление на автомобилния парк, като специализиран софтуер изчисли резултатите на участниците. С най-добри постижения в квалификациите сред шофьорите на камиони Volvo и Scania се отличиха съответно Цветан Ханджиев с пробег от 20 337 км и Здравко Томев с пробег от 16 587 км, които постигнаха среден разход на гориво под 22,5 л/100 км. Класиралите се в Топ 10 са успели да ограничат средния си разход на гориво под 24 л/100 км, а общият среден разход за всички участници е 26,78 л./100 км.

“Състезанието, което организирахме за шофьорите, е част от цялостната политика на DISCORDIA за насърчаване на икономичното и отговорно шофиране. От години това е основен приоритет за нас, като заедно с хората, които са най-ценният ни капитал, постигаме все по-добри резултати.”, обясни Христо Христов, Президент на DISCORDIA. “Всеки месец с общи усилия спестяваме поне цистерна гориво или 40 хил. лева. Оптимизираните средства се разпределят между служителите с най-добри постижения по бонус програма с ясни критерии. Защото те са си ги заслужили и за нас е важно да получат справедливо възнаграждение.”, допълни той.

В допълнение към състезанието се проведе и специален финал, в който едни от най-добрите шофьори на DISCORDIA бяха предизвикани да покажат уменията си на колекционерския камион от лимитираната серия Volvo FH Performance Edition с мощност от 540 к.с. и скоростна кутия с два съединителя, I-Shift Dual Clutch, разработена по подобие на използваните в спортните автомобили. Състезанието се проведе в два етапа - полуфинали и финал по трасе с дължина 18,7 км и максимално време за преминаване 18:30 минути. В първия етап (полуфинал) участниците бяха раздели на две групи като управляваха две отделни композиции VOLVO FH420 от флотата на DISCORDIA, оборудвани с полуремаркета и товар. За финала и срещата с Volvo FH Performance се класираха тримата най-добри от всеки камион - Божидар Тодоров, Методи Янакиев, Здравко Томев, Нейчо Трифонов, Илиян Николов и Ивайло Горанов.

След оспорвано каране най-добрър резултат постигна Здравко Томев, който ще се присъедини към Цветан Ханджиев в организираното от Волво Тръкс България пътуване до родния град на Volvo, Гьотеборг, в края на август. Двамата победители ще посетят завода и демонстрационния център на компанията, както и музеят на Volvo, където ще научат всичко за дългогодишната история и традиции на шведската марка.

“Икономичното шофиране не просто спестява средства и създава възможности за допълнителна мотивация на служителите ни. То е основен приоритет за нас, като компания с отговорност към околната среда и с визия за устойчиво развитие.”, категоричен е Христо Христов. “За да постигаме все по-добри резултати, освен на изключителните си професионалисти, разчитаме и на интелигентни камиони, софтуери и системи за управление на парка, качествени горива, масла и гуми.”, допълни той.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини

Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.