Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Приемам
21 август 2017
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Opel извади спортна Insignia GSi, по-бърза от OPC

На автомобилния салон във Франкфурт през септември, Opel ще представи гореща версия на седана Insignia. Opel Insignia GSi е с по-изострени форми, спрямо конвенционалния модел, като предлага цялостна спортна стилистика и масивни 20-инчови колела. Insignia GSi е по-лека и с по-нисък център на тежестта спрямо стандартния модел. Сред отличителните черти са големите вентилационни отвори отпред, задния спойлер, осигуряващ по-добро притискане към пътя и спортни гуми Michelin за динамично шофиране.

За задвижването на новата бегачка се грижи познатия и от стандартните версии дулитров турбомото с 260 конски сили и 400 Нм. Агрегатът е стикован с 8-степенна автоматична скоростна кутия, с възможност за ръчна смяна на предавките от перца на волана. И макар новият модел да не е мощен колкото спортната ОРС версия на Insignia първо поколение, успява да даде по-добро време от предшественика на на Северната дъга на „Нюрбургринг”.

Макар да е по-маломощна от ОРС, Opel Inignia GSi е с по-добри показатели при по-високи обороти на двигателя. GSi-версията използва и модифицирана версия на 4х4 задвижването на германците, като има и 4 предварително дефинирани режима на работа на двигател и трансмисия - Standard, Tour, Sport и Competition. Активацията на всеки от тях променя работата на окачването, кормилното управление, педала на газта и трансимсията.

По-късите пружини снижават GSi с 10 милиметра, а специалните спортни амортисьори намаляват движенията на каросерията до минимум. Изключителните спирачки Brembo и директното управление са адаптирани по съответния начин. Insignia GSi е оборудвана с мехатронната ходова част FlexRide. Последната адаптира характеристиките на амортисьорите и кормилното управление за части от секундата, а контролният модул променя параметрите на реакция при натискане на педала за газ и моментите на превключване на осемстепенната автоматична трансмисия.

Режимът Competition, който се активира с помощта на бутона за управление на ESP, позволява чрез двукратно натискане на бутона, водачите с по-добри умения да се насладят на повече поднасяне, като сеизключва контрола на сцеплението.

Insignia GSi предлага и спортни дизайнерски и технологични елементи и аксесоари. Сред най-важните от тях са спортните седалки разработени от Opel, осигуряващи увеличена странична опора, както и високо ниво на комфорт при пътуване на дълги дистанции. Клиентите могат да избират от две комбинации на кожената тапицерия, всяка от които е декорирана с емблема GSi.

Opel Insignia GSi е продължител на дългата традиция на спортни автомобили на Opel, които носят знака GSi. Първите модели с това име са Manta GSi и Kadett GSi (115 к.с. от 1.8-литров мотор) през 1984 година. Четири години по-късно 2.0-литровият DOHC 16-клапанов двигател на Kadett 2.0 GSi 16V разполага със 150 к.с. Първата Astra също се задвижва от този двигател, а през 1993 година се появява и 1.8-литрова алтернатива със 125 к.с. на Astra GSi. Съществуват и GSi версии на различните поколения на Corsa, започвайки от Corsa A със 100 к.с. (1988 г.), която е търсена от любителите на класически модели кола. Като (временен!) край на линията беше Corsa D от август 2012 година.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини

Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.