Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Приемам
22 ноември 2017
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Прототип на хибридна Honda CR-V ще видим във Франкфурт

Honda ще представи предсерийната концепция CR-V Hybrid Prototype на автомобилния салон във Франкфурт след седмица. Автомобилът е предвестник на първия SUV с хибридна система, който компанията ще предложи в Европа. Дизайнът на Hybrid Prototype пък, загатва как ще изглежда бъдещото ново издание на CR-V за европейския пазар. И още нещо - японците казват сбогом на дизела в хитовия си модел!

С този прототип Honda бележи премиерата на новото поколение на CR-V на изложение в Стария свят. Автомобилът запазва силуета на най-продавания SUV в света, като дизайнът е еволюирал към по-спортни пропорции. По-широк и по-висок от предишното поколение, хибридният прототип на новия CR-V е със свежо излъчване и като цяло изглежда по-широк заради раздутите си „мускулести“ калници.

Хибридната система с два двигателя (i-MMD - Intelligent Multi-Mode Drive) в новия CR-V Hybrid Prototype съчатава работата на електромотор и 4-цилиндровия силов бензинов силов агрегат с вътрешно горене 2.0 i-VTEC с цикъл на Аткинсън и отделен генераторен електромотор. Хибридната система не се нуждае от конвенционална трансмисия.

i-MMD сама определя как да се използва горивото и електрическата енергия по възможно най-ефективен начин, което означава, че не е необходимо шофьорът да избира между трите режима на задвижване: eлектрически, хибриден или с двигател с вътрешно горене.

В електрически режим задвижващият електромотор черпи мощ единствено от акумулаторните батерии и в този случай не се отделят никакви вредни емисии. В хибриден бензиновият двигател захранва електрогенератора, който на свой ред осигурява мощност за електромотора. При този режим излишекът от мощ от бензиновия агрегат дозарежда пакета от батерии. В третия режим колелата биват задвижвани директно от бензиновия двигател, а при необходимост електромоторът осигурява допълнителна мощност.

В случаите на градски цикъл на шофиране системата редува хибридния и електрическия режими за оптимална икономичност. При нужда от високи скорости на магистрала на ход е така нареченият режим „Engine Drive“.

Серийният CR-V от моделна 2018-а година ще бъде предлаган и с новия турбобензинов силов агрегат 1.5 VTEC TURBO, който ще се съчетава или с 6-степенната механична трансмисия, или с усъвършенстваната CVT. Не е предвидена дизелова версия за бъдещия нов европейски модел. Допълнителни подробности за следващото поколение на Honda CR-V ще бъдат обявени през следващата година, когато предстои и поетапното лансиране на модела на европейските пазари.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини

Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.