29 март 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Range Rover Evoque и Discovery Sport с нови Ingenium двигатели

Land Rover представи два нови бензинови двигателя Ingenium за компактните си SUV модели Discovery Sport и Range Rover Evoque, както и нова дизелова версия на Ingenium с 240 к.с. За моделна година 2018, компактните всъдеходи са оборудвани с изцяло новия 2,0-литров четирицилиндров бензинов двигател Ingenium на Jaguar Land Rover. Това е първото въвеждане на серията нови бензинови двигатели Ingenium на Jaguar Land Rover в автомобили Land Rover.

Бензиновият двигател Ingenium с 240 к.с., който се предлага за всички стилове на каросерията на Evoque, е с 15% по-икономичен от предходния наличен на пазара двигател GTDi. Toй предлага CO2 емисии от 165 г/км и разход на гориво от 7,3 л/100 км.

Бензиновият двигател Ingenium с 290 к.с. ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,3 секунди и достига максимална скорост от 231 км/ч. Същевременно дизеловият двигател eCapability със 150 к.с. и задвижване на предните колела на Evoque продължава да е наличен, предлагайки CO2 емисии от 109 г/км (при комбиниран цикъл) и разход на гориво от 4,2 л/100 км.

Технологиите при бензиновия агрегат включват интегриран изпускателен колектор, система за директно впръскване с 2000 бара и twin-scroll турбокомпресор за бързи реакции и икономичност.

Двигателите имат електрохидравличен контрол на всмукателните клапани. Тази напредничава технология позволява променлив ход на клапаните, чрез което контролът на натоварването на двигателя се изпълнява предимно от всмукателните клапани, за сметка на дроселовата клапа. Това намалява загубите при изпомпване и осигурява несравнима гъвкавост и контрол над въздушния поток към горивните камери, което увеличава мощността и въртящия момент, като същевременно подобрява икономичността на гориво и намалява вредните емисии.

Мощният бензинов двигател Ingenium Si4 с 290 к.с. заменя традиционните радиални лагери в полза на сачмени лагери, което осигурява значителни подобрения в работата на турбокомпресора, включително по-бързи реакции и по-голяма икономичност.

Дизеловият 4-цилиндров двигател Ingenium е с високотехнологичната система за рециркулация на отработените газове (EGR), използваща охладена верига с ниско налягане в допълнение към веригата с високо налягане: това намалява загубите при изпомпване, увеличавайки икономичността и намалявайки пиковите температури на горене, за да спомогне за намаляване на образуването на NOx в цилиндрите.

Системата за селективна каталитична редукция (SCR) намалява емисиите на NOx от ауспуха. Системата инжектира течността за третиране на отработени газове AdBlue в отработените газове, където тя реагира с NOx и го превръща в безвреден азот и вода, което гарантира, че дизеловите двигатели Ingenium са съобразени с най-строгите ограничения на Euro 6. Водачите могат да изберат и по-мощния дизелов двигател Ingenium: Sd4. Оборудван с два турбокомпресора - първото приложение на последователна система за свръхпълнене от страна на Jaguar Land Rover - и система Common Rail с 2 200 бара, този двигател развива 240 к.с. и изключителните 500 Нм въртящ момент при едва 1 500 об./мин.

Клиентите, които изберат по-мощния бензинов двигател Ingenium, ще получат екстериорен пакет Dynamic, който при Evoque включва уголемени предна и задна броня, покрития на предната решетка и въздушните отвори в цвят Gloss Black и 20-инчови алуминиеви джанти с пет двойни спици. Подобни са и екстрите на пакте при Discovery Sport - предна броня с по-големи въздухозаборници за по-добро охлаждане на двигателя и по-целеустремена визия. Предна решетка и странични въздушни отвори в цвят Gloss Black и 20-инчови алуминиеви джанти с пет двойни спици Style 511 допълват облика.



Рейтинг :
09.09 2023 в 05:42 2
+ 0
- 0
sffsdf26224

Рейтинг :
09.09 2023 в 05:32 1
+ 0
- 0
sffsdf26224
 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.