27 април 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Renault представя бранда за лекотоварни автомобили PRO +

Миналата година, за 18-и пореден път, Renault стана марка №1 в сегмента на лекотоварните автомобили (LCV) за Европа. С идеята да затвърдят лидерската си позиция и в България, французите представят пълна лекотоварна гама, която освен традиционните Kangoo, Trafic и Master, включва и специфични трансформации като Master Бус 16+1, Master Линейка, Master 4x4, Master Box Van и много други.

За да покажат новостите си на настоящи и бъдещи клиенти, от Renault провеждат едноседмично роудшоу в цялата страна. Освен възможността да открие многобройните възможности за трансформация на автомобилите, както и специално разработените от Renault Leasing решения за финансиране, всеки посетител ще получи подарък ваучер за допълнителни 50 000 км удължена гаранция при покупка на нов автомобил от лекотоварната гама. Изложенията се провеждат на паркинга на хипермаркети METRO от 14:00 до 19:00 часа в следните градове:

17.03 – София (бул. Цариградско шосе)
18.03 – Пловдив (бул. Санкт Петербург)
21.03 – Стара Загора
22.03 – Бургас
23.03 – Варна
24.03 – Русе
25.03 – Велико Търново

Успоредно със своята продуктова и пазарна офанзива, Renault България лансира и Renault Pro+, световен експертен бранд, концентриран върху предлагането на персонализирано обслужване на бизнес клиентите. Освен осигуряването на специално подготвени продукти и услуги, специализираната Renault Pro+ мрежа ще има грижа за контакта с клиентите на лекотоварни автомобили, според техните индивидуални специфични нужди.

Renault LCV лансира амбициозна продуктова офанзива, която включва обновена LCV гама за Kangoo (предлагащ се и като електромобил), Trafic (270 възможни варианта) и Master (350 модификации). Досега, Renault Pro+ бе името на специализираната мрежа за Renault LCV, предлагаща комплексни услуги на клиентите, в специфични търговски точkи с високи обеми продажби на лекотоварни машини. Сега, това ще е изцяло нова марка на французите, подобно на Renault Sport, например, под която ще се продават бизнес моделите на групата.

По света има около 600 специализирани дилъри за Renault PRO+, а у нас са три, с тенденция за разрастване.



Рейтинг :
09.09 2023 в 06:26 3
+ 0
- 0
sffsdf8525
GP 20.03 2016 в 07:22 2
+ 3
- 0
Карай си голфа.
Танг 18.03 2016 в 15:56 1
+ 0
- 3
Всички разработвали Л*йно, знаем, че това не са автомобили, а максимално евтини (вкл. на цената на сигурността) кошници. Просто такива си ги иска производителя, няма какво да се спори.
 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.