Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Приемам
21 април 2018
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Това е новият и технологичен Ford Focus

Четвъртото поколение на бестселъра Ford Focus бе представено официално пред медии и специални гости на "синия овал" в Германия. От компанията определят новия модел като най-технологичния за последните 20 години, заради огромните новости в него.

На първо място, новият Focus е на изцяло новата модулна платформа на Ford, наречена С2 и дело на европейския развоен център. С нея и заради използването на алуминий в конструкцията, новакът е отслабнал с 88 кг спрямо предходното поколение. Новият модел е с 18 мм по-дълъг, до 4378 мм, а междуосието е нараснало с над 5 см до 2701 мм. Благодарение на тези ходове е по-голямо и пространството за задните пасажери.

В дизайнерско отношение, новият Ford Focus в общи линии запазва познатия силует, но предлаги и доста обновления на външния вид - по-спортно излъчване, по-агресивна "муцуна", по-голяма решетка и още куп други подобрения. Новите линии на купето спомагат и за подобрената аеродинамика. В салона (логично) откриваме доста от нещата, видени при новия Ford Fiesta, с ергономично и обрано инструментално табло. Базово, на разположение е 6,5-инчов тъчскрийн на централната конзола, а срещу доплащане получавате 8-инчов със системата SYNC 3.

За задвижването на новия модел, представен във варианти хечбек, седан и комби, ще се грижат няколко бензинови и дизелови агрегата. Бензиновите опции включват 3-цилиндровия еднолитров EcoBoost с 85, 100 или 125 к.с. По-големият вариант е 4-цилиндров, 1,5-литров със 150 или 185 к.с. Дизеловата гама включва 1,5-литров EcoBlue, с 95 и 120 к.с., както и 2,0-литров с мощност съответно 150 к.с. Агрегатите ще са комбинирани с 6-степенна механична или 8-степенна автоматична скоростна кутия.

Освен стандартните хебчек, комби и седан, на по-късен етап се очаква и кросоувър версия Active, а през 2020 г. и на мащният спортист Ford Focus RS. Той ще използва 2,3-литров бензинов турбомотор, с очаквана мощност над 400 к.с. и микрохибридна система.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини

Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.