Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Приемам
24 февруари 2018
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Toyota е най-търсената кола в Google

Въпреки че вчера стана ясно, че Toyota слиза от трона на най-продаваната марка в света за сметка на Volkswagen, японската компания все пак заема първо място, но в друга интересна класация - по търсения в Google. Според данните Toyota има лидерска позиция в 74 държави по света, сред които САЩ, Китай, Австралия и почти всички държави в централна Африка.

Парадоксално, в родината си Япония тя отстъпва на втория в класацията - BMW. Германският производител е най-търсен и в централна и източна Европа, включително в България или общо в 51 държави. Третото място е за Hyundai, като корейската марка е особено популярна в Русия и Индия.

Honda също е сред най-често търсените в Google автомобили с доминация в Канада, Бразилия, Индонезия и др.

Други интересни изводи от изследването са, че предпочитанията за родно производство са напълно реални. Renault е най-търсеният автомобил в Google във Франция, Fiat в Италия, а Volvo - в Швеция.

Къде е Volkswagen? Новият световен лидер в продажбите води по популярност в търсачката в едва седем държави - Испания, Румъния, Беларус, Естония, Кабо Верде, Андора и Уругвай.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини

Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.