25 април 2024
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Този марсоход на НАСА ще изкара ангелите на всички извънземни (видео)

Ако съдим по развитието на сюжета в различните части от "Бързи и яростни", можем да предположим, че само въпрос на време преди Вин Дизел да бие злодеи извън пределите на планетата ни. Това обаче ще постави някои проблеми пред гологлавия здравеняк, защото големите двигатели на мускулестите коли не се разбират с открития космос.

В помощ на екшън звездата може да се притече не кой да е, а НАСА, които представиха чисто нов марсоход, вписващ се идеално в представите за моторизиран звяр.

Шестколесната машина Mars Rover Concept, както посказва последната думичка от името й, е само концепция с цел да събуди интереса към Червената планета и космоса като цяло. Като такава тя никога няма да стъпи на Марс, но ако се наложи изглежда би се справила със задачата. Шестте колела са широки и облечени с каучук, за да могат да се справят и с най-нестабилните повърхностите като пясък или скали.

Въпреки че не е предвиден за реална експлоатация, марсоходът е съвсем работещ. Той може да се движи и е оборудван с купища технологии, екрани и мобилна лаборатория за хипотетично изследване на непознати за човечеството терени. Спокойно можем да кажем, че скоростта не е приоритет при задвижването и преуморен пенсионер с лекота може да надбяга машината.

Приликите с филмов реквизит не са случайни, защото зад създаването на концепта, отнело 5 месеца, стои компанията Parker Brother Concepts - същата, която сътвори и футуристичния мотоциклет от Tron.

Рейтинг :
09.09 2023 в 05:42 2
+ 0
- 0
sffsdf26076

Рейтинг :
09.09 2023 в 05:33 1
+ 0
- 0
sffsdf26076

Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.