
Модена, Италия – меката на конструктори на суперкари. Ferrari, Maserati и Pagani скоро посрещна поредната марка – Ares Performance. Ателието е изцяло ново и е основано от Дани Бахар (бивш изпълнителен директор на Lotus Cars), а в него работят експерти във всяка сфера на автомобилостроенето. За това ново начинание Бахар взел по нещо от най-добрите автомобилни марки, в това число бившият СОО на Mercedes-Benz AMG Волф Цимерман и главният дизайнер на Lotus Михай Панайтеску.
Първите предложения на екипа са тунинг доработки на Aston Martin Rapide, Lambogrhini Huracan, Bentley Continental GT, Rolls-Royce Wraith и Range Rover. Повечето возила са с преработени екстериори и интериори, както и с „изпилени“ двигатели. Според момчетата от Ares джантите на Aston Martin Rapid трябва да са 21-инчови, а самият автомобил да „отслабне“ чрез употребата на карбон и титаний. Освен загубата на тегло, те повишават мощността му с около 52 к.с., с което увеличават и максималната му скорост до 270 км/ч. В допълнение към предлаганата до момента гама Ares работят здраво по следващите си проекти – шутинг брейк версии на Aston Martin Rapide S и Bentley.
Ares създават уникални возила с огромна мощност и се грижат за това стилът да е семпъл, но да дава уникалност, разчитайки на инженерни иновации. Така, компанията представя своето виждане за лигата на суперSUV моделите, като представя проекти за превръщане на някои от най-луксозните лимузини в не по-малко луксозни всъдеходи
Bentley Flying Spur
Инженерите на компанията предлагат проект за трансформация на Bentley Flying Spur в супермощен и луксозен SUV. Двигателят развива 700 к.с., които могат да бъдат повишени до 750, благодарение на подобрена карта на компютъра и по-големи кулери. Ускорението до 100 км/ч от място става за 4.2 секунди. Ares Design монтира 22-инчови ковани алуминиеви джанти, обути с Pirelli 305/25 гуми. Окачването ще е изцяло ново, регулируемо, с 20 см ход във височина. За спирачната функция се грижи цялостна система Brembo. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч би трябвало да отнема 4,2 секунди.
Bentley Mulsanne
Още повече мощност и нови пропорции за Bentley Mulsanne, превърнат в машина с оф-роуд способности. Ъпгрейд на компютъра и тук „изстисква“ 750 к.с., а заменените с карбонови детайли части от купето го правят по-леко и още по-бутално. Въздуховоди зад всяко колело се грижат за евакуиране на горещия въздух покрай уголемените спирачки, а задният карбонов дифузьор подобрява аеродинамиката. Ares 24-цолови ковани джанти пък, специално проектирани за Mulsanne, държат машината здраво стъпила на земята.
Интериорът презентира британска елегантност и лукс, типичен за Bentley. Най-меката кожа е куплирана със сребристи акценти. Максималната скорост на модела е теоретично 270 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за 5,4 секунди.
Rolls-Royce Ghost Series II
Ares ни показва и виждането си за най-луксозния SUV на планетата. Базиран на сублимния Rolls-Royce Ghost Series II, инженерите проектират едно творение, което обещават скоро да се появи на автомобилната сцена. Moщността отново достига 750 к.с., благодарение на по-големи интеркулери и подобрени карти на компютъра. Ares Design 24-инчови джанти с гуми Pirelli 305/25 държат джипката на пътя. Ghost Series II разполага с изцяло ново окачване, повдигащо купето с 30 мм. Системата е и регулируема, така че по желание с натискане на бутон можете да „вдигнете“ нивото още малко. За спирачките отново са отговорни инженерите от Brembo.
Ускорението от 0 до 100 км/ч би трябвало да става за 4,2 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена до 250 км/ч. Ако решите все пак да оборудвате бъдещия Rolls SUV с оф-роуд гуми, то тогава скоростта автоматично ще бъде ограничена на 160 км/ч.
Mercedes-Benz G63 AMG
Ares представя и „по-конвенционален” концепт за луксозен SUV, базиран на Mercedes-Benz G63 AMG. Пишем конвенционален, не защото изглежда такъв (напротив), а защото е единствената концепция на компанията, която си е SUV и преди трансформацията.
Нечовешки карбонов екстериор и още повече мощност (тук е вече 760 к.с.) правят машината истински желана. Турбокомпресорите на двигателя са нови и в съвкупност с други инженерни и електрически подобрения увеличават мощността.
Окачването е с олекотени алуминиеви унибали и койлоувъри с байпас. Спирачната система е Brembo, а изпускателната система е специално конструирана за модела, със стоманени тръби. Този модел е оборудван с най-модерни технологии, които едновременно с това са и сравнително опростени. Отвън визията допълват 24-инчови 3-компонентни оф-роуд джанти.
Дизайнерите от Ares са отдадени на идеята за олекотяване на всяка машина, затова са наблегнали на употребата на карбонови детайли по купето и титаниева изпускателна система. Дали, обаче, ще видим някоя от смелите им концепции като „живо” изпълнение можем само да гадаем.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
2
09.09 2023 в 06:11
7506
1
29.08 2016 в 10:01
Последни коментари