20 април 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Ares Performance: най-луксозните лимузини като джипове

Модена, Италия – меката на конструктори на суперкари. Ferrari, Maserati и Pagani скоро посрещна поредната марка – Ares Performance. Ателието е изцяло ново и е основано от Дани Бахар (бивш изпълнителен директор на Lotus Cars), а в него работят експерти във всяка сфера на автомобилостроенето. За това ново начинание Бахар взел по нещо от най-добрите автомобилни марки, в това число бившият СОО на Mercedes-Benz AMG Волф Цимерман и главният дизайнер на Lotus Михай Панайтеску.

Първите предложения на екипа са тунинг доработки на Aston Martin Rapide, Lambogrhini Huracan, Bentley Continental GT, Rolls-Royce Wraith и Range Rover. Повечето возила са с преработени екстериори и интериори, както и с „изпилени“ двигатели. Според момчетата от Ares джантите на Aston Martin Rapid трябва да са 21-инчови, а самият автомобил да „отслабне“ чрез употребата на карбон и титаний. Освен загубата на тегло, те повишават мощността му с около 52 к.с., с което увеличават и максималната му скорост до 270 км/ч. В допълнение към предлаганата до момента гама Ares работят здраво по следващите си проекти – шутинг брейк версии на Aston Martin Rapide S и Bentley.

Ares създават уникални возила с огромна мощност и се грижат за това стилът да е семпъл, но да дава уникалност, разчитайки на инженерни иновации. Така, компанията представя своето виждане за лигата на суперSUV моделите, като представя проекти за превръщане на някои от най-луксозните лимузини в не по-малко луксозни всъдеходи

Bentley Flying Spur

Инженерите на компанията предлагат проект за трансформация на Bentley Flying Spur в супермощен и луксозен SUV. Двигателят развива 700 к.с., които могат да бъдат повишени до 750, благодарение на подобрена карта на компютъра и по-големи кулери. Ускорението до 100 км/ч от място става за 4.2 секунди. Ares Design монтира 22-инчови ковани алуминиеви джанти, обути с Pirelli 305/25 гуми. Окачването ще е изцяло ново, регулируемо, с 20 см ход във височина. За спирачната функция се грижи цялостна система Brembo. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч би трябвало да отнема 4,2 секунди.

Bentley Mulsanne

Още повече мощност и нови пропорции за Bentley Mulsanne, превърнат в машина с оф-роуд способности. Ъпгрейд на компютъра и тук „изстисква“ 750 к.с., а заменените с карбонови детайли части от купето го правят по-леко и още по-бутално. Въздуховоди зад всяко колело се грижат за евакуиране на горещия въздух покрай уголемените спирачки, а задният карбонов дифузьор подобрява аеродинамиката. Ares 24-цолови ковани джанти пък, специално проектирани за Mulsanne, държат машината здраво стъпила на земята.

Интериорът презентира британска елегантност и лукс, типичен за Bentley. Най-меката кожа е куплирана със сребристи акценти. Максималната скорост на модела е теоретично 270 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч ще става за 5,4 секунди.

Rolls-Royce Ghost Series II

Ares ни показва и виждането си за най-луксозния SUV на планетата. Базиран на сублимния Rolls-Royce Ghost Series II, инженерите проектират едно творение, което обещават скоро да се появи на автомобилната сцена. Moщността отново достига 750 к.с., благодарение на по-големи интеркулери и подобрени карти на компютъра. Ares Design 24-инчови джанти с гуми Pirelli 305/25 държат джипката на пътя. Ghost Series II разполага с изцяло ново окачване, повдигащо купето с 30 мм. Системата е и регулируема, така че по желание с натискане на бутон можете да „вдигнете“ нивото още малко. За спирачките отново са отговорни инженерите от Brembo.

Ускорението от 0 до 100 км/ч би трябвало да става за 4,2 секунди, а максималната скорост е електронно ограничена до 250 км/ч. Ако решите все пак да оборудвате бъдещия Rolls SUV с оф-роуд гуми, то тогава скоростта автоматично ще бъде ограничена на 160 км/ч.

Mercedes-Benz G63 AMG

Ares представя и „по-конвенционален” концепт за луксозен SUV, базиран на Mercedes-Benz G63 AMG. Пишем конвенционален, не защото изглежда такъв (напротив), а защото е единствената концепция на компанията, която си е SUV и преди трансформацията.

Нечовешки карбонов екстериор и още повече мощност (тук е вече 760 к.с.) правят машината истински желана. Турбокомпресорите на двигателя са нови и в съвкупност с други инженерни и електрически подобрения увеличават мощността.

Окачването е с олекотени алуминиеви унибали и койлоувъри с байпас. Спирачната система е Brembo, а изпускателната система е специално конструирана за модела, със стоманени тръби. Този модел е оборудван с най-модерни технологии, които едновременно с това са и сравнително опростени. Отвън визията допълват 24-инчови 3-компонентни оф-роуд джанти.

Дизайнерите от Ares са отдадени на идеята за олекотяване на всяка машина, затова са наблегнали на употребата на карбонови детайли по купето и титаниева изпускателна система. Дали, обаче, ще видим някоя от смелите им концепции като „живо” изпълнение можем само да гадаем.



Рейтинг :
09.09 2023 в 06:11 2
+ 0
- 0
sffsdf15529
+ 1
- 3
Сега като излезе новата Лада ще видят те!!
 
Още от : Шоу
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.