Най-абсурдните тунинг изпълнения на Mercedes G-Class
Mercedes G-Class е особено харизматичен автомобил, който сме свикнали да виждаме във всякакви ситуации и е обект на най-различни превъплъщения от страна на тунинг компаниите.
И докато проекти на различни фирми като Brabus, Mansory и дори български компании като Carbon Motors ни карат да въздишаме по доработените "кубчета", то някои опити в сфертата на Г-тунинга са направо нелепи, да не кажем абсурдни. Тук сме събрали само няколко от тях:
Вярвате или не, но но един от първите съвсем не сполучливи опити за прекрояване на Г-класата е дело на специалистите от AMG. Подразделението на Daimler за напомпване на стандартните трилъчи модели през 70-те години на миналия век е било независима тунинг компания и тяхното творение на базата на G-Class не е особено удачно откъм естетическа гледна точка.
Най-грубо казано, в края на 70-те години, AMG опитват да кръстосат Mercedes-Beng G-Class 280 GE от 1979 година с актуалната тогава S-класа W116, поне откъм муцуната (виж главната снимка). И макар резултатът визуално да не е приятен за гледане, в защита на тунингарите ще споменем, че са успели да набутат на оф-роудъра 5,6-литров V8 двигател, който го превръщал в звяр и на пътя, а не само извън него.
Следващият шедьовър пък, опитва да стигне дори по-далеч, като присажда на G-Class предница от ретро модел на германците:
Явно много заклети фенове на Mercedes признават за истински "Мерцове" само леките коли на марката, което може би обяснява и следващото превъплъщение на "кубчето", този път с предница от Mercedes E-Class W211:
Много преди Rolls-Royce да си помислят да направят всъдеход, такъ вече се е появил. На базата, разбира се, на Mercedes G:
Върхът на сладоледа, черешката на тортата или най-най-най в нашата селекция, обаче, е този неизвестен руски патриот, който воден от призива "изберете родното" е навлякъл на своя Mercedes G-Class муцуна от добрата стара "текезесарка" ГАЗ-69:
На фона на горните изпълнения, някои могат да намерят проекта на Hamann, наречен Typhoon, направо за приемлив, а и каратистът в скок ни кефи, затова слгаме тук и този проект, за чиято дузина фарове може би са нужни поне 3 акумулатора:
А златната "Гега" си е направо клише, в сравнение с гореописаните тунинг бедствия: