18 юни 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Fuji Heavy Industries променя името си на Subaru Corporation

Производителят на автомобилите Субару – Fuji Heavy Industries възприема името на автомобилната си марка като такова на корпорацията. Така, компанията вече ще се нарича Subaru Corporation.

FHI води своето начало от създаването на Aircraft Research Laboratory (по-късно Nakajima Aircraft Co., Ltd.) през 1917 г. След редица реорганизации, FHI се установява с настоящето име през 1953 г. Оттогава компанията разширява дейността си от аерокосмическа и промишлена, до основната си дейност на производство на автомобилите Subaru, започнала с въвеждането на пазара на мини автомобила Subaru 360 през 1958 г.

Днес автомобилната дейност на Subaru се извършва в повече от 90 страни и бележи силен ръст, благодарение на своите клиенти по целия свят. За фискалната година, приключваща през март 2017 г., Subaru предвижда глобалните продажби да надвишат 1 милион автомобила (1 050 000), за първи път в историята си.

В своята управленска визия "Prominence 2020" от май 2014 г., FHI си постави за цел през 2020 г. да бъде „Първокачествена компания, не голяма по мащаб, а с отличителна сила“. За тази цел, компанията се съсредоточава в две инициативи: подобряване на марката Subaru и развиване на силна бизнес структура.

FHI използва възможността от 100-годишнината от създаването през 1917 г. на Nakajima Aircraft, за да промени познатото име на компанията и да го уеднакви със своята марка. Целта на тази промяна е да се ускорят допълнително усилията за повишаване стойността на марката Subaru, като отличителна глобална марка в автомобилната и аерокосмическата индустрия.

В допълнение, Subaru Corporation смята да събере под един покрив автомобилния и индустриалния си бизнес. Така и автомобилите, и другите производства на компанията (двигатели за селскостопанска техника и други индустриални продукти) ще бъдат под шапката на новата Subaru Corporation. Така, според японците, ще се използват по-ефективно и оптимизирано мениджърски, развойни и финансови ресурси.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.