24 октомври 2020
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Hyundai превръща Ioniq в отделна марка за електромобили

Hyundai Motor Company обяви, че ще предлага бъдещите си електромобили под марката Ioniq. Ще припомним, че това име в момента носи едноименният модел на корейците, предлаган в чисто електрически, хибриден и плъг-ин хибриден вариант.

Новата марка ще предложи три изцяло нови електрически модела през следващите години. Hyundai ще пуска гама от цифрови имена за моделите, с четни числа, използвани за седани и нечетни номера за SUV. Първият модел ще е Ioniq 5, който ще е средноразмерен електрически SUV. Машината ще е базирана на концепцията 45 EV, която бе представена на изложението във Франкфурт миналата есен.

На следващ етап се очаква сериен вариант на купе-седана Prophecy, наречен Ioniq 6, който пък ще бъде последван от голям електрически всъдеход (Ioniq 7). Интересното е, че настоящият Hyundai Ioniq не се предвижда да влезе под някаква форма в гамата, носеща неговото име.

Моделите на марката IONIQ ще се базират на електрическа глобална модулна платформа, известна като E-GMP. Предстоящият EV модел, базиран на E-GMP, ще може да достигне 450 км обхват само с 20 минути зареждане, което го прави лидер в бързото зареждане.

Платформата, посветена на EV, ще позволи на Hyundai да преосмисли интериора на автомобилите си, като обещанията са за сериозно пространство в салона, независимо от размерите на даден автомобил. Очаква се и новите модели да имат ергономичен и лесноразбираем интерфейсс.

Наскоро Hyundai Motor Group обяви, че има за цел да продаде 1 милион бройки изцяло електрически превозни средства и да вземе 10 процента дял от този пазар. Съгласно Стратегия 2025, компанията цели до 2025 г. да се превърне в третия по големина автомобилен производител на екологични превозни средства с 560 000 продажби на автомобили, задвижвани от батерии, в допълнение към продажбите на FCEV (машини с горивни клетки).


+ 4
- 0
След като унищожихме електрокарният завод в София.Този завод можеше,да послужи за база за производство както на Електрокари,но и на ЕЛЕКТРОМОБИЛИ!Съд за полуграмотниците
унищожили до основи този отрасъл!
 
Още от : Бизнес
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.