Hyundai стартира новата луксозна марка Genesis
Hyundai Motor обяви новия глобален луксозен бранд Genesis, който ще осигури „ориентиран към личността” лукс благодарение на гама от нови модели, оборудвани по най-високите стандарти за динамика, дизайн и иновации.
Създаден за новото поколение изискани клиенти, Genesis ще бъде самостоятелен бранд, работещ паралелно с марката Hyundai. Използвайки успехите си в нарастващия световен автомобилен пазар, до 2020 г. Hyundai Motor ще лансира шест нови модела с марката Genesis и ще се конкурира със световните лидери в производството на луксозни автомобили.
Брандът Genesis се стреми да създаде нова дефиниция на лукса, която да предостави платформа за бъдещата мобилност, ориентирана към човека. Моделите на Genesis ще съчетават четири ключови аспекта: иновация, ориентирана към човека, рафинирана и балансирана динамика, атлетична елегантност на дизайна и безпроблемно изживяване за клиента.
Моделите на Genesis ще се отличават с много добра динамика на шофиране и с иновации, проектирани така, че максимално да отговарят на нуждите на клиентите. Новата моделна линия ще се дистанцира от традиционната технологична претрупаност на конкуренцията и вместо това ще се съсредоточи върху персонализирано изживяване за клиента. В допълнение към ориентирания към клиента подход във всеки модел на Genesis, персоналът ще обслужва всеки клиент с изключително внимание.
За да се издигне и разграничи марката Genesis от Hyundai, са създадени отличителна идентичност на дизайна, нова емблема, нова структура на имената и обслужваща мрежа.
За по-луксозно излъчване, моделите на Genesis ще носят нова крилата емблема, разработена на базата на тази, красяща настоящия модел. Тя допълнително ще утвърди Genesis като фамилия от луксозни автомобили.
Също така марката ще получи нова буквено-цифрена структура на имената на моделите. Те ще се състоят от буквата G (от Genesis) и число 90, 80, 70 и т. н., в зависимост от сегмента.
За разработването на нов и отличителен дизайн за моделите на новата марка Genesis, Hyundai Motor създаде Prestige Design Division. От средата на 2016 г. Люк Донкерволк, който досега е отговарял за дизайна на модели Audi, Bentley, Lamborghini, SEAT и Skoda във Volkswagen Group, ще оглави този нов отдел, като същевременно ще заема длъжността ръководител на дизайнерския център на Hyundai Motor. Работата на новия отдел ще се наблюдава от Питър Шрайер в качеството му на президент и директор Дизайн в Hyundai Motor Group.