Volvo Cars с 4,6% ръст в продажбите
„виновник” е новият XC90
Volvo обяви ръст от 4.6% на продажбите към крайни клиенти през месец юли. За този период на планетата са продадени общо 38 128 автомобила Volvo. Европа, както и САЩ, са основните пазари на марката. И двата региона отбелязват значителни увеличения, базирани на продажбите на изцяло новото XC90 и нестихващия интерес към Volvo моделите от 60-та серия.
Продажбите към крайни клиенти в Европа бележат ръст от 10.5%, като Германия и Швеция имат ключов дял в големия успех на бранда. Новото Volvo XC90 заема значителна част от продажбите на компанията, същевременно и другите автомобили от XC-сериите на Volvo се представят отлично в Швеция. В Европа популярността на XC60 го нарежда като най-продаван модел и интересът към него продължава да расте.
Китай е най-големият пазар на Volvo през месец юли, с общ брой от 5 832 продадени автомобила. Бестселъри там са моделите XC60 и S60L.
Продажбите към ритейл клиенти в САЩ възлизат на 5 617 автомобила, което представлява увеличение с 14.7% спрямо същия месец на миналата година. Успехът на новото Volvo XC90, както и силното търсене на V60 и XC60 са основните фактори за позитивните резултати.
Volvo XC60 е най-продаван модел през месец юли с общ брой от 12 933 продадени автомобила, следвано от V40 и V40 Cross Country, чиито бройки достигат до 7 098. Volvo автомобилите от сериите S60 и S60L са трети по продажба с 4 533 броя.
В България най-голям интерес предизвиква изцяло новото XC90, като почти цялата квота за годината е вече продадена. Интересно е да се отбележи, че българските клиентите все по-често се спират на хибридния двигател Т8, който впечатлява с мощ от 407 конски сили и въртящ момент от 640 Нм. Този агрегат впечатлява и с изключително нисък разход на гориво от 2.1 л/100км и СО2 емисии от 49г/км.