29 март 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

9 коли, които не очаквахме да бъдат произведени

Автомобилните компании, произвеждащи масови модели, търсят всякакви начини да изненадат клиентите си и да им предложат нови кръстоски между различни сегменти, за да задоволят всичките им вкусове. Има обаче компании, които са толкова дълбоко свързани с историята си, че трудно си позволяват волности. Представяме ви 9-те модела, които никой не очакваше, че тези компании ще произведат.

Aston Martin Cygnet

Aston Martin е емблема за големи спортни GT автомобили, които Джеймс Бонд обича да кара. Компанията има дългогодишна история и много успехи в шампионати по целия свят, освен всичко друго. И накрая представи Cygnet – миниатюрен градски модел, базиран на Toyota iQ. Идеята беше Cygnet да се продава на собственици на истински Aston Martin, които, предполага се, искат кола, която да подарят на половинките си. Доста странна идея.

Cadillac Escalade EXT

Решението на Cadillac да създаде Escalade бе повече от добро. Моделът се доказа като доста успешен на пазара, но въпреки това, по време на премиерата си през 1999 г. той учудва доста феновете на марката. Изненадите обаче не приключват дотук, тъй като през 2002 г. Cadillac представи странна версия на Escalade, която представлява смесица между SUV и пикап. Тя се казва Escalade EXT.

Ferrari FF

Ferrari е известна с успехите си на пистата, както и със спортните си автомобили. От Маранело никога не бе излизал GT автомобил, който е едновременно спортен и практичен. И така на бял свят се появи FF. Освен че има хечбек заден капак, FF има четири седалки и двойно задвижване на колелата. Кой би предположил?

Hyundai Genesis

Ако през 2009 г. някой беше казал, че Hyundai ще лансира луксозен дъщерен бранд, наречен Genesis, нямаше да има много учудени, защото това има смисъл. Honda има Acura, Toyota имa Lexus, Nissan има Infiniti. Вместо това обаче, компанията, която продава достъпни автомобили, реши да предложи редом до тях луксозен седан под същия бранд. Учудващо, но успешно, защото за разлика от Phaeton на Volkswagen, Hyundai Genesis успя да събере достатъчно голям интерес в Америка.

Jeep Grand Cherokee SRT

Когато се замислиш за Jeep - компанията, заради която в България наричаме всеки високопроходим автомобил – джип – обикновено се сещаш за кал, Виетнамската война, чакъл, труден терен и високо окачване. Да, но изведнъж американците решиха да сменят имиджа си и пуснаха на пазара Grand Cherokee SRT, който няма никакви способности офроуд и по-скоро прилича на спортен автомобил с високо купе.

Land Rover Range Rover Sport SVR

Горе-долу същото важи и за този Range Rover. Свикнали сме да приемаме Range Rover като луксозен автомобил, с който можеш да минеш през джунглата. Можеш дори да си купиш компресорна версия, с която можеш да минеш бързо през джунглата. Никога обаче не сме свързвали Range Rover с нещо, което може да взима завои бързо. Това се промени с този SVR, който даде време от 8 минути и 14 секунди на „Нюрбургринг“. Това е по-добър резултат от този на Porsche Cayman S и BMW 1M Coupe. Никой не го очакваше.

Mercedes-Benz R-Class

Технически погледнато, Mercedes-Benz R-Class не е миниван. Моделът няма плъзгащи се задни врати, така че на практика се причислява към сегмента на кросоувърите. Интересното в случая е, че Mercedes го определя като миниван. Както и да го наречем, това е един доста странен за Mercedes модел, който никой не очакваше.

Porsche Cayenne

Всеки помни първата си среща с Cayenne. Моделът излезе през 2002 г. и се превърна в първия SUV модел на компанията от Щутгарт, която до този момент бе известна с двуместните си спортни автомобили и най-вече с емблематичния 911. Негативните мнения затрупаха Cayenne, но истината е, че този модел изправи на крака Porsche във финансово отношение, а целта оправдава средствата, нали така?

Subaru BRZ

Subaru е синоним на офроуда и рали спорта. Свикнали сме да свързваме японската марка с перманентно 4х4 задвижване, боксерни двигатели и спортни седани, вдъхновени от състезателните успехи на компанията. И накрая станахме свидетели на двуместен автомобил със задно предаване, който отгоре на всичко има само 200 к.с. мощност.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.