23 април 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Арнолд Щварценегер подкара електрическа G-класа

Знаем много добре, че Арнолд Шварценегер обожава офроудърите. Холивудската звезда е първият собственик на цивилен Hummer през далечната 1992 г., но тъй като е меко казано популярен, актьорът и бивш губернатор на Калифорния не може да си позволи да си развали имиджа със огромен замърсяващ автомобил.

Затова и още преди години терминаторът похарчи над 20 хил. долара, за да конвертира един от Hummer-ите си да заработи на водород. Превъртаме лентата малко напред до днешни дни и вече виждаме как Шварценегер е застанал до лъскава G-класа. Всъщност колата си е негова, но както подсказват липсата на  емблемата на Mercedes и големият надпис на предни капак, това не е обикновен Gelandewagen. 

Шварценегер е поверил собствената си кола на компанията Kreisel Electric, която е извадила заводския V6 дизел и го е заменила с електромотори. Така екологичната G-класа вече разполага не със старите 245 к.с., а с цели 482 коня. Така ускорението до 96 км/ч е отнема само 5,6 секунди в сравнение с 8,6 секунди с дизеловия двигател. 

Освен това благодарение на батерии с капацитет 80 кВтч актьорът ще може да минава до над 300 км без презареждане. Най-важното е, че се запазва задвижването на четирите колела, така че машината ще е все толкова способна извън асфалта. 

"За мен с електрическата версия на тази фантастична кола се сбъдна мечта. Първоначалният тест беше истинско удоволствие, Kreisel е невероятно спортен и перфектно се възползва от предимствата, които предлага електрическото задвижване", хвали се самият Шварценегер. 



Рейтинг :
09.09 2023 в 05:56 1
+ 0
- 0
sffsdf20536
 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.