12 ноември 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Audi PB18 e-tron е спортист от бъдещето за индивидуалисти

На дизайнерския форум в Пебъл бийч, Калифорния, от Audi "избухнаха" с уникалния прототип PB18 e-tron (от Pebble Beach 2018). Суперспортната машина е с електрическо задвижване и според производителя е еднакво подходяща и за пистата, и за шосетата.

Audi PB18 e-tron, макар и с куп технологии за бъдещето, е предназначен за личното изживяване зад волана. Затова няма никакви автономни системи за управление, а в допълнение, седалката на водача може да се позиционира в средата на кокпита, за още по-силни емоции зад волана.

За задвижването на електроболида се грижат цели три електромотора - един на предния мост и два на задния. Сумарната им мощност е 680 к.с. или 500 kW, като на предните колела е 150 kW, а на задните - 350. Audi PB18 e-tron разполага и с режим overboost, където за момент пиковата мощност стига до 775 "коня", а максималният въртящ момент става 830 Нм.

С горепосочената компановка, електрическият прототип ускорява от 0 до 100 км/ч за около 2 секунди, а максимална скорост не е посочена. Знае се, обаче, че пробегът с едно зареждане на батериите, с капацитет 95-киловатчаса, е 500 километра, според новия цикъл WLTP. Зареждаща система с напрежение 800 волта позволява "пълненето" на батериите за едва 15 минути, а в допълнение има и система за индукционно (безжично зареждане).

В салона, както вече споменахме, има индивидуален шофьорски кокпит, с който водачът може да е в центъра на машината. При наличие на втори пасажер, цялата система се мести наляво. Всички уреди са дигитални, а в челното стъкло се прожектира и добавена реалност, за да се даде детайлна информация за пътя, включително и иделната траектория при каране по писта.

Въпреки чисто спортната си натура, Audi PB18 e-tron предлага и доза практичност, благодарение на багажника, с обем 470 литра. Или малко по-малко от 492-та литра на VW Golf, например. Теглото на спортния болид е 1550 килограма, но за съжаление, от Инголщад не планират подобна серийна машина.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.