21 януари 2021
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Audi гони съвършенството с новия A7

След излизането си на пазара през 2012 годиа моделът A7 на Audi претърпя няколко козметични корекции, но без особено големи акценти. Ето, че компанията този път е решила да действа доста по-смело и представи на бял свят чисто новата версия, която вече се отличава сериозно от предишните си варианти.

Като начало, в A7 е запазена корпоративната философия и това е съвсем нормално. Ще откриете много общи неща с последния модел A8, като например целия клъстър за задните светлини, който очевидно е доста харесван от дизайнерите на компанията. "Лицата" на двата модела също са в един стил. Но тук започват и сериозните разлики.

A7 запазва някои от своите особености, като например задната част и капака на багажника, който се отваря в стил хечбек, заедно със задното стъкло. При висока скорост пък автоматично се повдига спойлер от ръба на багажника за по-добро притискане към пътя.

Това не е единствената помощ, която получава водачът обаче. Завиването на четирите колела работи в две посоки. При скорост от под 50 км/ч задните колела завиват под малък градус в посока обратна на предние, за да бъде осигурена маневреност. При високи скорости обаче те завиват в същата посока, както преднтите, за по-добра стабилност.

Към всичко това трябва да добавим спортния заден диференциал, който е наличен като допълнителна екстра, както и саморегулиращото се окачване на въздушни възглавници.

Под капака пък за начало ще има 3-литров TFSI двигател с 340 к.с., комбиниран със 7-степенен автоматик S-Tronic с двоен съединител. Нали не мислите, че ще се отървете от думата "електричество" тук? Автомобилът разполага и с 48-волтова хибридна система от алтернатор и литиево-йонна батерия. Благодарение на нея при скорос между 50 и 160 км/ч машината ще изключва двигателя по време на извънградски круизи, за да бъде спестено гориво. Самата батерия пък се зарежда от система за регенерация на кинетичната енергия при спиране, освен от алтернатора.

Едни от най-сериозните промени са в интериора. Компанията също поема в модерната посока, отстранявайки повечето физически контролери и бутони в купето. Вместо това се разчита на два хоризонтални екрана - единият за мултимедийната система, а вторият - за контролиране на климатичната система и други функции. Инстументалният клъстър също е изцяло дигитален и позволява извеждането на всякакви функционалности, като например показване на цял екран на Google Maps.

Новото Audi A7 ще започне да се произвежда през февруари, като до момента все още няма яснота около цените на модела.

Етикети:2019A7Audi

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.