12 ноември 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Nissan вади нов хибриден задвижващ тракт

В битката за клиенти инженерите на производителите нямат право на отпускане, което пък води до доста скоростна еволюция на технологиите. Новият коз на Nissan е хибриден задвижващ тракт с наименованието e-Power, който ще бъде качен на борда първо на модела Note (Versa Note в САЩ).

Моделът Leaf на компанията се превърна в най-масово продаваният електромобил с пласирани вече над 250 000 броя. Факторът "пробег" обаче е номер едно сред причините много хора все още да не смеят да направят крачката към електрически автомобил и компаниите дават мило и драго да намерят сполучливо решение на този казус.

В основата на новия тракт на Nissan е-Power е именно едно подобно решение, макар и не съвършено чисто. Става въпрос за т.нар. удължител на пробег, или малък бензинов двигател, който вместо да работи за осигуряване на движението на колелата, всъщност единствено продуцира енергия за батерията на електромобила. Подобна система има и в добре познатите вече модели BMW i3 и Chevrolet Volt.

Големият проблем при тази конфигурация, особено при малко кубе, е наличното свободно място за инсталиране на двигателя. От Nissan обаче твърдят, че са направили пробив в минимизирането на теглото и нужния обем за своята батерия, която става доста по-малка и освобождава нужното пространство.

Производителят твърди, че ефективността на новата му система е съизмерима с тази на лидера при хибридите Toyota Prius. Въпреки удължаването на пробега обаче това не е кардинално решение на проблема, защото обикновено малките захранващи батерии двигатели са с доста малък резервоар. И все пак Nissan гарантира ниво на шум и усещане като истински електрически автомобил.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.