08 октомври 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Новият Nissan GT-R пристига с нова визия и повече "коне"

След като дебютира по време на Международния автомобилен салон в Ню Йорк миналия март, Nissan GT-R за 2017 г. бе актуализиран с нов външен и вътрешен дизайн, подсилено шаси и повече мощност от 3,8-литровия битурбо двигател. Новата Годзила е също и по-комфортна от преди, хвалят се от японската марка. Тези модификации представляват най-съществените промени, направени по модела след дебюта му през 2007. 

GT-R за 2017 г. може да се похвали с освежена визия. Акцентите в предната част са новият капак, променените брони, дневните светлини и уголемената радиаторна, решетка, която помага за подобреното охлаждане на двигателя. Всички промени са направени с цел подобряване на аеродинамиката. За това спомага и извитият профил на предния долен спойлер, промяна на формата на лайстните по продължение на долните части на профилите, видоизменените C-колони, заден дифузьор и нови странични вентилационни отвори. Задната броня вече е със същия дизайн, като при GT-R NISMO. Визията се допълва от променените ковани лети джанти RAYS с Y-образни спици, които са по-здрави и по-леки.

Значетелни изменения има и в интериора. Перата на волана вече са монтирани директно към него, вместо към кормилната колона, което позволява на водача да превключва без да пуска кормилото.  Оформлението на централната част на арматурното табло е подобрено и опростено, като броят на бутоните за интегрираните навигационна и аудио системи е намален над два пъти, подобрена е и позцияита им. Увеличен 8-инчов сензорен дисплей предлага големи икони върху екрана, които позволяват на потребителя по-лесно управление на аудио- и навигационната системи, телефона и другите инфотейнмънт функции. Сред другите инфотейнмънт функции е мултифункционалният компютър, който позволява на водача да получава персонализирана информация като температура на охлаждащата течност, температура на моторното масло, налягане на моторното масло, температура на трансмисионното масло, налягане на трансмисионното масло, налягане в турбото и т.н.

Мощността на 3,8-литровия битубо V6 двигател на GT-R е увеличена с 20 к.с до 570 к.с., благодарение отчасти на увеличеното налягането в турбините и запалителната система, която се контролира при всеки отделен цилиндър – технология, запазена досега за GT-R NISMO. Новите промени водят до подобрение на ускорението от 3200 об./мин. и нагоре, като максималният въртящ момент е наличен при по-широк оборотен диапазон.

Мощността на двигателя се прехвърля към четирите колела посредством система за задвижване на четирите колела. При нормално движение GT-R работи като кола със задно предаване, но при необходимост мощността се разпределя в съотношение 50:50. Шестстепенната секвенциална трансмисия с двоен съединител е актуализирана и сменя предавките по-плавно. Спирането се осигурява от моноблокови 6-бутални предни и 4-бутални задни спирачни апарати Brembo. Титаниевата изпускателна система е обновена, за да справя по-добре с високите температури на изгорелите газове.

Подобно на предишния модел, системата DampTronic се характеризира с три настройки, от които водачът може да избира: Normal, Comfort или R. Същата триетапна настройка е налична и за системата VDC, както и за превключване на предавките на трансмисията. За 2017, настройките “R” и “Comfort” вече предлагат на водача подобрено спортно усещане и по-плавно пътно поведение. Заради увеличената структурна якост, сега режимът “R” позволява на водача да постигне същата степен на странично отклонение при намален ъгъл на завиване, което позволява по-директна и по-информативна обратна връзка с колелата. Настройката “Comfort” на окачването генерира по-малко вертикално G-натоварване по време на тестове, сравнено с настройката “Normal”. 

Стандартното оборудване включва комбинация от двустепенно разгъващите се предни въздушни възглавници, чифт странични въздушни възглавници, вградени в предните седалки, както и монтирани в покрива странични въздушни завеси. Що се отнася до технологии за безопасност, те включват Advanced Vehicle Dynamic Control система за контрол на стабилността, тракшън контрол, ABS, система за електронно разпределение на спирачната сила, камера за задно виждане, датчици за налягането на гумите и автоматично включване/изключване на фаровете.



Рейтинг :
09.09 2023 в 06:18 1
+ 0
- 0
sffsdf12427
 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.