19 януари 2020
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Обновеното Porsche 911 дебютира във Франкфурт

Porsche представи фейслифт версията на 911 Carrera, която трябва да дебютира официално на изложението във Франкфурт. Външният вид е запазил разпознаваемата от километри стилистика на 911 и е бил обновен единствено с нови фарове, нови джанти, нови дръжки на вратите, нов капак на двигателя с вертикални ламели за охлаждане, както и нови стопове.

Засега германците не искат да ни покажат интериора на колата, но за сметка на това потвърдиха, че моделът ще бъде оборудван с новата система за управление на комуникацията PCM. Тя се състои от 7-инчов дисплей с възможност за разпознаване на жестове, Apple CarPlay свързаност и "значително подобрена" навигационна система с информация за трафика в реално време. Последната поддържа Google Earth и Google Streetview, което е пълна новост за 911.

Промените в интериора продължават с нова поставка за смартфон, която е интегрирана в подлакътника. Тя има вградено зарядно, както и "оптимизирана връзка с мобилната мрежа".

Фейслифтът на Porsche 911 има и някои промени по вече съществуващите технологии, с които клиентите на марката са свикнали:

- опционалната система за контрол на скоростта вече може да активира спирачките, в случай че предварително зададената скорост бъде превишена

- опционалният адаптивен темпомат вече се предлага с функция "инерция", но само когато колата е оборудвана с PDK автоматична трансмисия

- опционалният асистент при смяна на пътната лента за движение, вече уведомява водача за наличието на автомобил в мъртвата точка

- системата за активиране на спирачките в случай на неизбежен удар вече е стандартна

Моделите със Sport Chrono Package получават нов волан с въртящ се контролер, от който шофьорът може да избере един от четирите режима на движение: Normal, Sport, Sport Plus и Individual. Версиите с PDK скоростна кутия пък ще се предлагат с бутон "Sport Response", който подготвя задвижващата система за максимално ускорение в продължение на 20 секунди. При натиснат бутон, компютърът избира оптималната предавка и задава възможно най-добрите настройки за мигновена реакция при подаването на пълна газ.

Като стана въпрос за ускорение, колата ще се предлага с изцяло нов 3.0-литров туин-турбо 6-цилиндров боксерен двигател с 6 цилиндъра и мощност 370 к.с. и 450 Нм за обикновената Carrera и 420 к.с. и 500 Нм за Carrera S. По този начин Porsche отбелязва скок в мощността от 20 к.с. и 60 Нм спрямо съответните версии преди фейслифта.

Вариантите, оборудвани с PDK автоматична трансмисия и Sport Chrono Package, ще ускоряват до 100 км/ч за 4.2 секунди. Carrera S Coupe в същата конфигурация ще изпълнява упражнението за 3.9 секунди, а максималната й скорост ще достига 308 км/ч.

Добрата новина е, че въпреки подобрените динамични характеристики, новият автомобил от Щутгарт ще бъде с 12% по-ефективен от своя предшественик. Carrera S например вече ще харчи 7.7 л/100 км, което е с 1 литър по-малко от досегашната версия.

Стандартна за модела ще бъде системата PASM (Porsche Active Suspension Management), която се грижи за стабилността на купето, адаптирайки новите амортисьори към конкретните пътни условия. Срещу доплащане ще се предлага активна система със задни завиващи колела.

Фейслифтът на Porsche 911 ще излезе официално на пазара в Германия на 12 декември с цени, започващи от 96 605 евро.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.