Rubicon 392 е най-злият сериен Jeep Wrangler
Огромна мощност и върхови оф-роуд способности за новия модел
Jeep представи версията Rubicon 392 на всъдехода Wrangler. Бруталната машина е най-мощната в гамата на модела към момента, като е изключително способна и на пътя, и извън него.
Rubicon 392 е първия в историята на Jeep Wrangler сериен вариант, побрал под капака си чудовищния 6,4-литров V8 Hemi двигател на Chrysler. Агрегатът тук е с мощност от 470 конски сили (+20 спрямо обикновено) и позволява на автомобилът да ускори от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди.
Също за пръв път във Wrangler скоростите могат да се сменят от лопатки на волана, като в спортен автомобил. Самата скоростна кутия е 8-степенна автоматична, но предлага подобна ръчна намеса. Въпреки пистовите си способности, новият Jeep Wrangler Rubicon 392 е предвиден и да е сериозен офроуд боец.
Налице е система Select-Track 4WD, която разполага с понижаващи предавки и блокажи на диференциалите. Окачването е модифицирано, с 2 инча лифт и усилени амортисьори Fox. 33-инчови оф-роуд гуми, монтирани на 17-цолови бедлок джанти помагат за по-доброто представяне ивън пътя. Всъдеходът може да гази до над 80 см във вода, а двигателят е защитен от проникването й чрез системата Hydro-Guide.
Сред акцентите на специалния модел са модифицирания капак с голям отвор, който да обдухва по-добре масивния двигател, променената челна решетка, надписите 392 на някои места по купето и др. В салона акцент са кожените седалки с бродираното лого на версията, нов инструментален панел и мултимедия с 8,4-инчов екран, която освен другите данни, показва и най-важните при движение в пресечен терен.
Wrangler Rubicon 392 е с модифицирана броня, със заготовка за лебедка, а от компанията Mopar вече са готови със стотици допълнителни аксесоари както за оф-роуд, така и за персонализация на визията на всъдехода. Все още не е ясна цената на новия модел, както и дали ще се предлага само във версията с 4 врати или и за по-късата с три врати.