25 април 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Трикракият Morgan приема електрическата вяра

Една от най-вълнуващите спортни коли (ако можем да я причислим към тази категория) - триколесният Morgan, прави скок в бъдещето. След няколко седмици в Женева ще бъде представен прототипът EV3-Phase 2, който е почти производствена версия на това, което ще започне да се продава от лятото.

Британският отговор на електрическия щурм ще бъде по-лек от конвенционалния със своите 469 кг за прототипа и дори по-малко за крайната версия. Това отговаря светкавично на притеснението на кандидатите за новата машина, които се притесняват, че както останалите електрически автомобили, теглото ще бъде проблем.

Производителят гарантира мощност над 75 к.с. и пробег от 240 километра с едно зареждане на батерията. Електрическият мотор е монтиран зад пасажера, но дизайнерът Джонатан Уелс обещава перфектен баланс на теглото и напълно реална възможност "да бъде изпускан контрола над задното колело"...ако се сещате за какво става въпрос.

Първат версия на прототипа беше представена по време на фестивала Гудууд през миналото лято. Любопитното е, че вече има десетима кандидати да се сдобият с предпоследната версия, а очевидно компанията има нужда от допълнителни данни и статистика, за да изпипа до съвършенство крайния продукт и на драго сърце ще се раздели с няколко "недорасляка".

В крайна сметка наелектризиращата триколка ще опита да бръкне в кацата с меда на Tesla и въпреки очевидната невъзможност да се разгърне в мащаб, близък до този на компанията на Илон Мъск, със сигурност Morgan EV3 може да предложи много емоции и на малкото си клиенти.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.