08 август 2022
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

10 aвтомобилни реклами, които погледнаха в бъдещето

Ще имаме турбинни коли. И летящи такива, които ще се издигат над трафика или пък ще могат да стигнат до Луната да речем. Подобен амбициозен поглед към бъдещето е неразделна част от автоиндустрията. В крайна сметка всеки иска нещо по-различно, по-ново, нещо иновативно. Ето и 10 реклами, които показват, че независимо какво се случва, колите ще продължат към бъдещето. 

Winton Motor Carriage

Започваме от самото начало, когато дори идеята за автомобил е нещо футуристично. Основаната през 1897 г. Winton e сред първите американски компании, а дебютната им кола струва 1000 долара или 26 000, приравнено към съвременния стандарт. Солидна сума, но поне ви отървава от коня, а максималната скорост е цели 32 км/ч.


Chevrolet

В епохата на пътническите полети авто производителите разбират, че колите не трябва задължително да са с аеродинамиката на тухла. Идея, която е основополагаща за всичко на четири гуми през 20 и 21 век. Chevrolet пускат специално видео, в което с помощта на аналогии от природата и научни демонстрации показват колко важно е колата да "сече" въдуха. 


Davis Divan

Гари Дейвис се връща от Втората световна война с мисълта да създаде кола за последвалия бум на продажби и то не каква да е - неговата използва самолетна конструкция, има три гуми и е страшно лесна за паралелно паркиране. Всичко хубаво, но след дълга рекламна кампания из Щатите Дейвис бива обвинен в измама и така са произведени само 17 прототипа на колата му. 

Citroen DS

При дебюта си през 1955 г. Citroen DS e истинска сензация и най-модерното возило от периода след войната. Космическият кораб на четири гуми лежи върху иновативно хидропневматично окачване, а за да обяснят предимствата на модела си Citroen използват малко странното сравенение с риба, вързана за балон. Дано говорите френски, за да разберете нещо.

GM Firebird II

Сядате зад волана на турбинния си Firebird II, искате разрешение от авиодиспечерите, пускате автопилота, колата ускорява по специалната за целта лента и излитате към...където и да отивате. Така General Motors виждат 1976 г. в рекламата си от 20 години по-рано. Почти са познали...


Dale

САЩ, 70-те години. Тежко време на енергийна криза и скъп бензин. Трябва спасение и то идва във формата яркожълта триколка от фибростъкло и с двигател от мотор на BMW, която харчи под 3,5 л на 100 км. Освен това струва под 9000 долара в днешни пари. Чудно, но има и проблемче. Създателят Лиз Кармайкъл събира 30 млн. долара от инвестирори, побягва с парите, замесва се в убийство, бяга от полицията, арестуван е за фалшификация и бягство под гаранция. Ако оставим тези детайли настрана, цялият проект звучи добре. 


Chevrolet Corvette

Четвъртото поколение Corvette заменя почти 20-годишнен дизайн и не е за подценяване. Затова Chevy скачат да го рекламират като най-модерната кола на планетата. "Никога преди не сте виждали подобно", пее гласът на заден план във видеото, докато някой ни обяснява колко компютри са наблъскани в спортния американец. Активирана от компютър ръчна трансмисия и невиждани колонки са само част от възхваляваните елементи на този 'Vette.

Oldsmobile Aerotech

Наподобяващият изтребител Oldsmobile Aerotech със своя четирицилиндров турбиниран мотор вдига цели 445 км/ч, което наистина е впечатляващо. Именно с това постижение от компанията искат да oмаят клиентите, за да си купят седана Cutlass Calais, който също имат двигател с четири цилиндъра. Вече нито колата, нито марката съществуват, така че е лесно да си направим изводите колко е било успешно омайването. 

Pontiac Stinger

Двувратият офроудър Stinger е само упражнение за дизайнери и то на стойност 2 млн. долара. Колата цели да грабне внимание на тийнейджърите с функции като отварящи се с дистанционно врати, които се разглобяват и служат за хладилна чанта, има и портативен касетофон. Яркозелената играчка за плажа наистина изпълнява основното си предназначение да е забавна. 

BMW i8

"Само ако това, което ви кажа, изглежда невероятно, ще има какъвто и да е шанс за визуализиране на бъдещето", казва британският фантаст Артър Кларк. Думите му са толкова силни, че BMW ги включват в рекламата на своя хибриден спортист i8. Футуристичния суперкар с вертикално отварящи се врати определено заслужава епичното видео. 



Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Шоу
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.