Tesla се бият по гърдите заради новия Model S със 100-киловатова батерия и има защо. Свръхмощният седан разполага със 762 к.с. през четирите колела и ускорява до 96 км/ч за 2,5 секунди. Последното, според калифорнийската компания, превръща седанът в най-бързата заводска кола на света.
И числата на хартия продават, но асфалтът е по-добър терен за сравнение, затова не можем да подминем сравнителния тест между летящата електричка и чистокръвното Lamborghini Huracan.
За разлика от Tesla-та, която залага на купища батерии, конфигурацията на машината от Санта Агата е по-проста - 10 цилиндъра, подредени V-образно, 602 к.с., 7 предавки и отново задвижване на четирите гуми.
Вече сме виждали как същата кола се справя с P85D, но дали италианският "бик" ще има същия успех срещу най-бързата кола на света, какво я наричат Tesla?
Серията стартове, макар и не всички да са успешни, водят до сходни резултати - електромобилът "отлепя" по-бързо, но не може да се пребори с крещящия италиански V10 на по-дълго разстояние. Реално Tesla-та постига целта си и ако трябва да бъдем честни в реални условия - при ускорение от светофар, включване на магистрала и т.н., колата на батерии би била по-бърза. Липсва само зверският саундтрак.
G
M
T
Text-to-speech function is limited to 100 characters
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.