29 март 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Hyundai Motorstudio привлече 200 000 посетители

само за осемнадесет месеца след откриването си, комплексът в Сеул се радва на огромен интерес

Hyundai Motorstudio в Сеул, място, предназначено да помогне на потребителите да се запознаят с бранда Hyundai, посрещна своя посетител 200 000, само 18 месеца след откриването си. Много повече от място за изложение и продажба на автомобили, Hyundai Motorstudio е място за култура, където клиентите могат да се радват на произведения на изкуството, да добият представа за бъдещето на автомобилните технологии, да четат книги за автомобили и да ползват набор от активи и услуги, като всичко това отразява посоката на развитие на бранда Hyundai.

Студиото също така провежда иновативни програми, за да комуникира с клиентите. През март и май 2015 г. Hyundai Motorstudio бе домакин на събития, на които клиентите имаха възможност да се срещнат с Ким Джин-Пио, известен корейски автомобилен състезател, както и с инженери на Hyundai Motor, за да чуят за предизвикателствата в съвременния автомобилен спорт и инженерство.

От юни насам, в последния петък на всеки месец, се провеждат поредица отворени събития под наслов „Човешка библиотека“ с участието на различни известни личности. Сред тях бяха главен готвач, илюзионист, филмов режисьор и музиканти.
Мястото също така се използва като културна платформа с участието на медийни артисти като UVA (United Visual Artists), EVERYWARE и HYBE, които излагат своите творби на първия етаж и на големи екрани, като привличат много други посетители в Hyundai Motorstudio от декември миналата година.

Hyundai Motorstudio също така спечели трето място в категорията „Проект за околна среда“ на наградите Проект за Азия за 2015 г. Наградата бе връчена на Уихо Со от Suh Architects, проектанта на Hyundai Motorstudio. Съдиите похвалиха дизайна на самото място и въздействието на неговия бранд.

Като част от празненствата за 200-хилядния посетител в Hyundai Motorstudio ще се проведе „бутиков концерт“ за над 400 клиенти. Nathan East Band ще представи джазово изпълнение на живо като част от поредицата концерти на живо за взаимодействие с потребителите.

За да насърчи автомобилната култура с бранда Hyundai, Hyundai Motor откри второ Hyundai Motorstudio в Москва, което се превърна в първото свободно пространство за бранда на Hyundai Motor в чужбина и в шоурум за извънтърговски дейности за руския пазар.

Уонхун Чо, изпълнителен вицепрезидент на Hyundai Motor, заяви: „Посрещането на нашия 200-хиляден посетител е голямо постижение за това ново вълнуващо място и за Hyundai Motor. Това събитие илюстрира как Hyundai Motorstudio се наложи убедително като напълно различно място, където можем да се ангажираме и да комуникираме с нашите клиенти и тези, които не са запознати с бранда Hyundai“.



Рейтинг :
09.09 2023 в 09:01 1
+ 0
- 0
sffsdf4960
 
Още от : Шоу
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.