20 октомври 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Колата със самолетна перка или най-лошaта идея, която сте виждали (видео)

Постоянно виждаме и пишем за иновации при колите, като всеки намира своя отговор за преобразяването на индустрията. От една страна имаме Tesla, които се кълнат, че бъдещето е в батериите и насочват всичките си усилия в тази посока. От друга имаме Toyota, за които правилната стъпка напред са водородните клетки. И всичко това е хем сложно, хем интересно, но тези машини в края на краищата имат нещо общо - мощността им се предава през гумите.

"Че разбира се, как иначе?", може би ще си кажете. Сега ще видите. Още през 30-те години на миналия век компания на име Helocron се решава да промени автомобилостроенето, но по коренно различен начин. Вместо двигателят да върти гумите, при ретро творението задвижването се осъществява от огромна перка отпред, точно като на самолет.

Очевидно перката на колата на Helicron може да накълца всеки, застанал на пътя й, но рискът не се изчерпва с това да убивате по няколко човека при всяко ходене до магазина. За управлението на любопитната машина се разчита на завиващите задни колела и като цяло има какво да се желае от поведението й на пътя.

Има и някои плюсове - създаването на самата кола се улеснява. Няма нужда от никаква трансмисия, износнването на гумите е намалено значително. Но отново, когато противопоставим това с постоянния риск всичко да завърши с огромен инцидент, сякаш концепнцията не е съвсем издържана. 

Така че Илон Мъск може да задраска "кола с перка" от списъка с бъдеще проекти и да се придържа към батериите. 



Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Шоу
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.