24 април 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Пет препоръки как да не унищожите двойния си съединител

Само допреди няколко години двойният съединител беше спортен лукс, присъщ на състезателни, а не на конвенционални автомобили. И, както винаги се случва, технологиите бързо навлизат в бита и днес все повече производители предлагат на клиентите си сложни, но изпипани и тествани в тежки условия системи.

Точно такъв е случаят и с двойния съединител, за който вероятно често сте чували пренебрежителната фраза - "Е какво толкова, автоматик като автоматик!". Да, ама не! Подобно подценяване може да Ви коства доста главоболия, защото на пръв поглед сходната като функционалност система на двойния съединител е всъщност съвсем различна от работата на стандартния автоматик.

Ако сте с двоен съединител, например, то трябва да забравите "пълзенето" в задръстването - навик, присъщ на любителите на автоматика, който с просто отпускане на спирачката се придвижват бавно и без забавяне в натоварените часове. Тук обаче това може да доведе до много скоростно износване на техниката, която в специално този случай трябва да се манипулира по-скоро като ръчна скоростна кутия, а именно с изчакване на отваряне на малко по-голяма дистанция между Вас и предния автомобил, преди да потеглите.

Защо няма нужда да превключвате на неутрална степен на светофара, какви са спецификите при ръчно сменяне на предавките и още много хитрини можете да видите във видеото:



Рейтинг :
09.09 2023 в 06:16 1
+ 0
- 0
sffsdf13211
 
Още от : Шоу
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.