The Grand Tour се промотира с... катастрофирали Toyota Prius
Всички знаят колко много Джереми Кларксън обича Toyota Prius. Британският водещ не е най-милия в изказа си, особено, когато не харесва определен автомобил. И може би именно затова не е изненада начинът по който от Amazon продължават кампанията си за подгряване на публиката преди премиерата на The Grand Tour в петък.
Във вторник сутринта жителите на Лондон и Берлин видяха необичайни арт инсталации в своите градове. По същество те са два катастрофирали автомобила от "любимия" модел на Кларксън - Prius. Очевидно зевзекът държи да напомни на публиката отношението си към машината, като подтекстът на инсталациите е "Ето за какво единствено става този автомобил".
Британската Toyota е "катастрофирала" в пощенска кутия близо до станция "Kings Cross" в английската столица и съвсем близо до офиса на продуцентската компания на Кларксън, Хамънд и Мей. Германският Pius пък изскача от плочките на пазара Hackescher в Берлин.
Тези инсталации за пръв път разчупват подхода на Amazon с промотиране с клипове, интервюта и т.н. Освен това по-наблюдателните вероятно са забелязали, че в трейлърите няма особено много сцени с разрушаване на автомобили, присъщи на триото. А намекът с катастрофиралите хибриди е повече от ясен - "Ние не изневеряваме на себе си, само се настанете удобно и се наслаждавайте".