
Новото поколение на лимузината BMW 7, компактният SUV X1 и изцяло новият Mini Clubman бяха акцентите на BMW Group за автомобилния салон в София. Дебют на българския пазар отбелязват и базираните на интегрирана в автомобила SIM карта услуги на BMW ConnectedDrive.
Наред с това на площ от 480 кв. м. официалният вносител и дилърите на марката от цялата страна показват още някои от най-популярните и подходящи за българския пазар модификации, като новото BMW Серия 2 Гран Турер, обновените BMW Серия 1 и BMW Серия 3 Седан, BMW X5 xDrive40d и MINI Hatch с пет врати.
MINI за първи път демонстрира новата си корпоративна идентичност, след като през лятото на тази година марката адаптира своята продуктова и бранд стратегия. В бъдеще марката ще се фокусира върху пет основни модела със силна идентичност и характер.
По време на Автомобилен салон София на разположение за пробно шофиране ще бъдат моделите BMW X6, BMW Серия 2 Актив Турер и MINI Hatch с 5 врати. Поради големия интерес от клиенти ще бъдат осъществени и ограничен брой тестове със спортния plug-in Hybrid на подмарката BMWi - BMW i8, макар все още продуктите на подмарката да не се въведени на българския пазар.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари