
Renault 4 E-Tech electric вече е налично за поръчки. Електромобилът черпи от ДНК-то на оригиналния модел от втората половина на миналия век, за да се претвори във функционалния компактен автомобил, отговарящ на нуждите на съвремието. С ретро-футуристичен дизайн, който ще се хареса на мнозинството потребители, той е готов за приключения.
С модулно разпределение, дължина на товарене от 2,20 метра и капацитет на багажника от 420 литра, той се адаптира към всички нужди. Задната врата се простира надолу до бронята за праг на товарене с височина от само 61 см, средно с 10 см по-нисък от конкурентните модели и представляващ рекордно постижение! Renault 4 е оборудвано и със системата за увеличено сцепление и предлага капацитет за теглене от 750 кг, позволявайки на водачите да предприемат всякакви пътувания по всякакви пътища в пълен комфорт.
Renault 4 E-Tech electric е добре оборудван с технологии, включително системи за безопасност и подпомагане на водача, OpenR Link с вградени Google услуги за шофиране и изживяване на борда, над 50 полезни приложения и услуги, и официалният аватар на Renault - reno, плюс ChatGPT. Машината ще се предлага с две възможности за избор на двигател и батерия и стартова цена от 59 990 лв.
Първата комбинация, наречена „urban range“ (градски пробег), е налична на горепосочената цена. Тази версия комбинира електромотор с мощност 90 kW (120 к.с.) и въртящ момент от 225 Нм) с литиево-йонна NMC батерия с капацитет 40 киловатчасаза пробег до 308 км според цикъла WLTP.
Втората комбинация, наречена „comfort range“ (комфортен пробег), съчетава електромотор с навит ротор с мощност 110 kW (150 к.с.) и 245 Нм, в комбинация с литиево-йонна NMC батерия с капацитет 52киловатчаса. С пробег по WLTP до 409 км, тя е налична на цена, започваща от 64 990 лв.
И двете версии на Renault 4 E-Tech electric са оборудвани с 11 kW AC двупосочно зарядно устройство за достъп до функцията „Power to Object“ (V2L, vehicle-to-load) за свързване на 220-волтово устройство към батерията на автомобила и функцията V2G (vehicle-to-grid) за подаване на електричество обратно в мрежата и пестене до 50% от разхода за домашно зареждане. Зареждането на батерията от 15% до 80% с 11-киловатово AC зарядно устройство отнема 3 часа и 13 минути за 52 kWh батерия и 2 часа и 37 минути за 40 kWh батерия.
За бързо зареждане версията с комфортен пробег има 100 kW DC зарядно устройство, а версията с градски пробег – 80 kW DC зарядно устройство. И в двата случая зареждането на батерията от 15% до 80% отнема само 30 минути.
Renault 4 E-Tech electric ще бъде налично на по-късен етап във версия Plein Sud с електроуправляем текстилен панорамен покрив. Покривът е достатъчно голям (92 x 80 см), за да могат пътниците на задните седалки да се наслаждават на свежия въздух, без това да се отразява на пространството за главата. Електромобилът съдържа набор от иновативни и функционални аксесоари. Сред тях са елегантния e-pop превключвател на скорости, интелигентен органайзер и 3D принтирана кутия с капак в два стилни цвята. Капаците са налични в четири оригинални дизайна (numbeR4, loveR4, unlimited 4 и floweR4) и три нюанса.
Renault 4 E-Tech electric ще се произвежда в завода на Ampere в Мобьож в северна Франция с използване на компактна екосистема от доставчици, разположени основно в радиус 300 км от комплекса ElectriCity.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари