

Ford Ranger определено се радва на голяма популярност в Европа. Пикапът реализира над 51 000 продажби само миналата година, което представлява ръст от 15% спрямо 2017-та. За да продължи да поддържа интереса към машината "синия овал" я подложи не лек рестайлинг, допълнен с изцяло нов двигател.
Вместо досегашните 2,2 и 3,2-литрови дизели, новият Ford Ranger ще разчита само и единствено на двулитров 4-цилиндров агрегат EcoBlue. Моторът се предлага във версии на мощността 130 и 170 конски сили, когато е оборудван с един турбокомпресор и с цели 213 (+500 Нм) във версията си с два нагнетателя. В най-мощния си вариант, двулитровият дизел постига с 13 к.с. и 30 Нм повече от 3,2-литровия предшественик.
Според запознати, горепосочената топверсия на двигателя ще е запазена за бруталния Ford Ranger Raptor, който освен това ще се предлага и с 10-степенна автоматична скоростна кутия, заета от "баткото" F-150 Raptor. Не е ясно дали тази моторизация няма да бъде внедрена и в другата върхова версия - Wildtrack, и дали 10-степенният автомат ще е наличен и за по-маломощните версии. Това, което се знае е, че новите мотори постигат до 9% по-нисък разход от предшествениците си.
Както и досега, Ford Ranger ще се предлага с три варианта на кабините - единична, удължена и двойна. Още в базовите нива ще е налична 4х4 система, а сред новите асистиращи програми се открояват серийните предупреждение зза сблъсък със засичане на пешеходци и интелигентен ограничител на скоростта. Новост е и електрическото управление на вратата на товарния отсек.
Що се отнася до промените по дизайна, те са минималистични - леко променени брони и решетка. В салона се откроява новата мултимедия SYNC 3, допълнена с точка за достъп до интернет, която може да ззахрани до 10 устройства. Продажбите на новия работяга ще започнат през лятото.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
1
09.09 2023 в 05:16
Последни коментари