
Компанията GFG Style, чиито създатели са автомобилният дизайнер Джорджето Джуджаро и синът му Фабрицио, представиха на автомобилния салон в Женева концепцията Kangaroo. Въпреки миловидното име, става въпрос за суперспортна кола, която, обаче, освен на пистата е много способна и извън пътя.
GFG Style Kangaroo се задвижва от два електромотора, които осигуряват мощност от 480 конски сили и въртящ момент от 680 Нм. Освен това, агрегатите доставят на хиперколата и електрическо задвижване на четирите колела. Последните пък, освен ззадвижващи са и завиващи.
Kangaroo ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,8 секунди, а максималната скорост е ограничена на 250 км/ч. Пробегът с едно зареждане на батериите с капацитет 90 kWh е до 450 километра.
Най-интересното решение при GFG Kangaroo е хидравличното окачване, което променя клирънса на електромобила от супернисък до такъв като на истински всъдеход. Окачването има три режима - Race (където клирънсът е 120 мм), Road (140 мм) и OFF-road, където спортното купе се вдига на цели 260 мм от земята. Освн промяната на клирънса, според режима се променят и сходимостта на мостовете и артикулацията на колелата.
В офроуд режима, сплитърът в предната част на автомобила се прибира и така ъгълът на атака на "кенгурото" става 26 градуса. Купето на болида - кросоувър е от карбон, а калниците са от специален поликарбонат, с цел олекотяване на цялата конструкция.
Дизайнът на GFG Style Kangaroo е доста атрактивен (и няма как да не е в ръцете на Джуджаро), като определено е с хищни форми на суперпортист. Агресивна предница с изтънени светлини, масивна задница (също с тънки стопове) и отварящи се като на Lambo врати са акцентите отвън.
В салона, в който има място за двама, акцентите са върху квадратития волан, кояйто е отрязан в горната си част, масивният дигитален инструментален панел (зад който има още един "разлят") и гигантския "таблет на мултимедията. Седалките са спортни и облечени във фина кожа, а автомобилът има и система за автономно движение. Не че някой би я използвал ако в ръцете му попадне подобно бижу...
Най-хубавото е, че Kangaroo не е просто красива карбонова склуптура, а работещ прототип, който вече е започнал изпитания на различни терени и в различни климатични условия. Какво ще е бъдещето му, обаче, предстои да разберем. Зад GFG стоят сериозни китайски инвестиции, така че нещо серийно рано или късно ще се получи...
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
1
09.09 2023 в 05:14
Последни коментари