
Leapmotor официално стъпи в България. На специално събитие в първото дилърство на марката – „SFA Retail – София 4“, бяха представени моделите ѝ: малката, градска кола Т03 и SUV-ът за семейни приключения C10.
В приветствието си към гостите Боян Бояджиев, директор на бранда към вносителя SFA Automotive, сподели: „Leapmotor идва у нас с намерението да остане дългосрочно, да намери своите почитатели, да изгради доверие към себе си и да бъде част от електромобилната трансформация на България. В сърцето на всеки модел на марката са разработените ѝ собствени иновативни технологии, които правят възможно електромобилите да са на цена, сравнима с тази на конвенционалните превозни средства и да включват като стандартно оборудване функционалности и системи за управление и безопасност, които другите предлагат като екстри.“
За по-малко от десетилетие, китайският стартъп Leapmotor, възникнал с идеята да направи електромобилността желана и достъпна за всеки, се превръща в една от най-прогресивно развиващите се компании локално в сегмента си и спечелва за свой партньор глобалния автомобилен гигант Stellantis, който става мажоритарен собственик в новосъздаденото съвместно дружество Leapmotor International. Това поставя началото на ускореното навлизане на марката на редица пазари в Европа, където до момента „лийп“ електромобилите се предлагат от 700 дилърства. Производството им достига 1 млн. броя за рекордно кратко време, като 400 000 броя са доставени само от януари до септември 2025 г. на Стария континент (129% ръст спрямо миналата година).
„Стабилност, устойчивост и спокойствие за клиентите са други три ключови характеристики на Leapmotor, които гарантират конкурентоспособността на марката“ – акцентира Джанлука Тонди, регионален мениджър в Stellantis за пазарите на Leapmotor в Северна Европа и България и специален гост на събитието. – „Leapmotor разработва и произвежда сама 60% от всички влагани в електромобилите си компоненти, което значително спомага за контрола на разходите и следенето на качеството. Компанията планира да постигне и пълна въглеродна неутралност на производството си до 2030 г.“
Стремежът на Leapmotor да предостави максимум стойност на клиентите си, включително и като комфорт и удоволствие от шофирането, създават сериозни предпоставки за развитието ѝ и в България. Първоначално марката ще бъде представена в търговския център „SFA Retail София-4“ в столицата, но предстои разширяването на дилърската ѝ мрежа из страната, както и на портфолиото ѝ от модели. Гаранционното обслужване на електромобилите и продажбата на оригинални резервни части за тях първоначално ще бъдат поети от основния сервиз в мрежата SFA Retail - този на бул. „Ботевградско шосе“ в София.
Повече за двата актуални модела на Leap вижте тук: https://auto.offnews.bg/biznes/nova-kitajska-marka-shturmuva-balgarskia-pazar-41975.html
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари