
Red Bull Racing премина към двигатели на Honda за сезон 2019, след като прекрати 12-годишното си партньорство с Renault. Макар Honda да напусна Формула 1 след шампионата през 2021 г., турбинираният 1.6-литров V6 двигател, задвижващ RB21 тази година, все още е разработен от Honda. През годините пилотът от Формула 1 Макс Верстапен се е появявал в различни реклами, промотиращи серийни автомобили, включително и Civic Type R.
Но от 2026 до поне 2030 година Red Bull ще използва нов силов агрегат, разработен съвместно с Ford. Четирикратният шампион вече участва в прикрита реклама за марката с синия овал. Първо като пътник в RS200, управляван от журналиста Крис Харис, а после и зад волана на Mustang GTD, „Летящият холандец“ не спести мнението си за автомобилите с предно предаване: „Според мен е супер скучно. За мен това е като анти-шофиране. Понякога съм карал на симулатор. Това е най-ужасното нещо на света.“
Както можете да се досетите, Верстапен не е „удобно забравил“, че преди няколко години е рекламирал Civic Type R. Все още най-бързият сериен автомобил с предно предаване на „Нюрбургринг“, горещият хечбек на Honda е широко считан за един от най-забавните автомобили с предно. Въпреки това е напълно разбираемо защо пилотът на Red Bull предпочита задно предаване.
Причината не е само в това, че Mustang GTD предава мощността от V8 двигателя си към задния мост – договорните задължения имат предимство. По подобен начин Верстапен подкрепяше и електрическа Honda със задно предаване, като участваше в реклама за градския електромобил, описвайки го като „забавен за каране“ и „страхотен електрически градски автомобил“. Не би било справедливо да го критикуваме, тъй като част от работата му е била да казва положителни неща за Civic Type R и други продукти на Honda.
Макар феновете на Civic Type R и GTI да се почувстват засегнати от думите му, в крайна сметка всичко опира до лични предпочитания. Не вадете вилиците още. И от Ford имат история с мощни автомобили с предно предаване, въпреки че дните на Fiesta ST вече са минало, а Focus ST е само на месеци от пенсиониране. Ако тези модели все още бяха в производство, лесно можем да си представим Верстапен да ги кара с широка усмивка в официална реклама.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари