Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.Приемам
23 септември 2017
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Диференциалът с ограничено приплъзване - как работи и защо е безценен (видео)

Някои достижения на автомобилната мисъл ще останат в историята като безценни открития, допринесли за еволюцията на четириколесните. Без съмнение едно от тях ще е диференциалът с ограничено приплъзване (LSD). Благодарение на него днешните мощни автомобили не се лутат в мрака на многото коне и ниското сцепление, а са сигурни и стабилни приятели на човека зад волана.

Колкото и да ни се иска обаче да опишем тази технология като нещо едва ли не от бъдещето, трябва да кажем, че тя е на близо 80 години. Днешното развитие на индустрията обаче позволява много по-прецизен контрол над LSD, благодарение на мощните компютри и софтуер.

Какво обаче представлява той? Това е компонентът в автомобила, който има грижата да разпредели максимално точно или равномерно двигателното усилие на четирите колела. Това не значи точно по 25% на колело, разбира се.

При LSD има вариативност и свобода, а най-хубавото е, че той прави така, че да не бъде използвана цялата мощност само за едно колело, ако другите са изгубили сцепление. Това, разбира се, означава по-добър контакт на възможно най-много гуми и в крайна сметка измъкване от всякакви ситуации.

Колегите от Auto Express са се погрижили да направят интересно видео за историята и същността на LSD, което сме сигурни, че ще Ви бъде доста интересно:


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Тест

Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.