Това е електрическият INEOS Fusilier
По-малкият брат на Grenadier ще се предлага и с удължител на пробега
INEOS Automotive представи новия си модел Fusilier, следвайки заявката си за въвеждане на моделна линия с нулеви емисии. По-малкият брат на Grenadier обещава силни офроуд способности, добро пътно поведение и ниски или нулеви емисии на работа.
Наред с представянето на новия модел в Лондон от сър Джим Ратклиф, беше потвърдено, че заедно с обявеното изцяло електрическо задвижване (BEV), е в процес на разработка електрическо удължаване на пробега с ниски емисии за INEOS Fusilier.
Опцията за удължаване на пробега се състои от малък бензинов двигател, който захранва генератор, за да поддържа нивото на заряд на батерията, когато не е налично външно зареждане. Потвърждение на подробностите за алтернативното задвижване и времето за пускане на пазара се очаква до есента на 2024 г.
Разработен съвместно с Magna, които ще произвеждат автомобила в своя завод в Грац, Австрия, INEOS Fusilier ще се базира на ДНК-то на Grenadier, като ще бъде малко по-къс и малко по-нисък. Дължината на Fusilier ще е 4,52 метра, или с 33 см по-къса от първия модел на марката.
Дизайнът напомня доста на Grenadier, като и малко на Mercedes G-Class. За разлика от по-големия модел, конструкцията няма да е на стълбова рама, а ще бъде с платформа тип "скейтборд", в която ще бъдат вградени батериите. Част от процеса на разработка на INEOS Fusilier ще включва строга програма за тестване в планината Schöckl в Австрия, близо до съоръжението за цялостно сглобяване на превозни средства на Magna в Грац.
INEOS си партнира с Magna при разработването на версиите Grenadier station wagon и пикапа Quartermaster. Като един от най-големите автомобилни доставчици в света и независими производители, Magna произвежда редица конвенционални ДВГ, хибридни и електрически превозни средства за различни автомобилни производители.