Новият Isuzu D-Max: по-корав, но и по-луксозен
Новото поколение на пикапа Isuzu D-Max отбеляза световната си премиера в Тайлан, където се и произвежда. Наследникът идва след 8 години на пазара на предходния модел, който си извоюва славата на №1 в няколко азиатски държави, а бе приет добре и от европейските потребители.
Пикапът е изграден на изцяло нова платформа, а видимите новости са по екстериора, където виждаме нова шестоъгълна решетка, по-издута "муцуна" и нов дизайн на фаровете отпред и отззад. Самите светлини вече са изцяло LED, а задната броня е интегрирана в купето.
Новият D-Max ще предлага специална версия V-Cross, която е предназначена за оф-роуд ентусиастите. Тя ще се предлага само за версиите с двойна кабина на пикапа, а както и досега ще има вариант с къса и средна кабина. Този вариант ще може да преодолява над 80 см вода безз проблем.
Интериорът също е минал през сериоззно обновление, като освен по-качествения на вид и материали салон е налична и нова информационно-развлекателна система с 9-инчов дисплей. Мултимедията предлага връзка с Android и Apple, като има и функция за разпознаване на гласови команди.
Нов за модела е трилитровият турбодизелов двигател с мощност 190 конски сили и 450 Нм. Другата опция е обновен вариант на познатия и у нас 1,9-литров дизел, постигащ 150 к.с. и 350 Нм. Най-вероятно именно по-малкият агрегат ще се предлага за европейския пазар.
Задвижването е на задните ли четирите колела, чрез парт-тайм трансмисия. Тягата се предава към тях през 6-степенна механична скоростна кутия или автоматик. Сред системите за асистиране на водача и безопасност са контрол на мъртвите зони, предупреждения за трафик отзад и др.
Продажбите в Тайланд стартират още този месец, а в Европа новото поколение Isuzu D-Max ще се появи догодина.