Новият Mustang е свеж и още по-мощен
Ford пипнаха своя Mustang за пръв път от 2013 г. насам и вече американският жребец е осъвременен и още по-мощен.За новия модел детройтската компания се разделят с 3,7-литровия V6, който отстъпва не само по мощност, но и по разход на 2,3-литровия EcoBoots. Последният се запазва под капака на мъсъл легендата, но това, което навярно би интересувало всички, е тежката артилерия - V-осмакът с обем 5 литра.
Благодарение на доработка новият мотор е по-високооборотен, по-мощен и икономичен, ако последното изобщо трябва да се казва в този контекст. За жалост Ford не казват нищо конкретно и не разполагаме с числа.
Стандартната шестстепенна трансмисия се запазва, но благодарение на нов съединител и маховик вече може да понася повече въртящ момент. Нов 10-степенен автоматик ще се комбинира както с EcoBoost, така и с големия V8. Освен това адаптавното окачване MagneRide, познато от GT350, се прехвърля при новия Mustang като част от спортния Performance пакет.
Обновеният модел ще се предлага с избор между 10 дизайна джанти, които при пакет GT Performance се обуват с нови Michelin Pilot Super Sport 4.
За да привлекат повече от младите техноманиаци, Ford са наблъскали колата с 12-инчов диспей със всевъзможна информация за работата на колата. За щастие на почитателите на старата школа аналоговите уреди все още са заложени в стандартното оборудване.