12 ноември 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Новият Toyota Hilux най-накрая и в Европа

Почти година след световния си дебют, новото осмо поколение на пикапа Toyota Hilux отбеляза и европейската си премиера. От Тойота общават легендарният работен кон да е о-корав, по-здрав и по-способен офроуд автомобил от всякога и същевременно да предлага стил, комфорт, безопасност и модерни технологии.

Появил се на пазара за пръв път през 1968 и година по-късно в Европа, Toyota Hilux доминира пазара на пикапи през последните близо 50 години. Към днешна дата моделът е реализирал над 16 милиона продажби в цял свят. В Европа Hilux е реализирал 34,000 броя само за 2015 година, което осигурява 23.1% пазарен дял в сегмента и отреждащ безапелационно първото място.

Осмото поколение на Toyota Hilux се предлага във версии Single Cab, четириместна Extra Cab и петместна Double Cab. С размерите с от 5,335 мм дължина, 1,855 мм ширина и 1,815 мм височина, новият Hilux е със 75 мм по-дълъг, с 20 мм по-широк и с 45 мм по-нисък от предшественика си.

Товарният отсек на новия Hilux е по-голям, по-здрав и по-практичен. Максималната широчина е увеличена от 1544 мм до 1645 мм. Задната врата е оборудвана с усилени свързващи панти и издръжливи стоманени планки на амортисьорите, подкрепяйки механизма в отворено положение. Самата платформа е по-здрава, за да се намали деформацията и щетите при товарене и разтоварване. Оребренията са с нов дизайн, добавени са и напречни елементи в праговете и пода. Предният вертикален панел е подсилен, а формата на калниците и сервизния отвор на задната врата са оптимизирани.

Вътре в кабината, централната конзола е доминирана от интегриран, подобен на таблет 7-инчов тъчскрийн екран на мултимедийната система. Новата инструментална конзола предлага обемен, изчистен и аналогов дизайн на скоростомера и оборотомера, разположени от двете страни на 4.2“ TFT мултиинформационен дисплей. Съдържанието се управлява лесно и бързо от бутони, разположени на волана и предоставя ключова информация за автомобила пред погледа на водача.

Новият Toyota Hilux се предлага с изцяло новия 2.4-литров D-4D дизелов двигател. Оборудван със Start/Stop система, той съчетава повишен и разширен в диапазона обороти въртящ момент с водещи в класа емисии и разход на гориво. Новият 4-цилиндров DOHC двигател с 16 клапана разполага с турбокомпресор с променлива геометрия и междинен охладител, генерира 150 к.с. при 3,400 об/мин и максимален въртящ момент от 400 Нм в диапазона 1,600 – 2,000 об.мин.

4х2 версиите на Hilux са куплирани с 6-степенна ръчна скоростна кутия, а 4х4 версиите предлагат избор от 6-степенна ръчна или 6-степенна автоматична трансмисии. Всички версии развиват максимална скорост от 170 км/ч и ускоряват от 0 до 100 км/ч за 12.8 сек (6 А/Т) и 13.2 сек (6 М/Т). Новият двигател е с 9% по-ефективен спрямо предшественика си. 2.4-литровият D-4D дизел изразходва средно 7.1 л/100 км гориво и 187 г/км CO2 емисии.

Новият Hilux е с изцяло нов дизайн на носещата рама, осигуряващ 20% по-висока устойчивост на усукване. Тя е създадена да съчетава по-добро управление, комфорт, безшумна работа и безопасност при удар с изключителна издръжливост дори в най-екстремни условия на шофиране. Коравото, издръжливо листово окачване и двойните амортисьори отзад са с нов дизайн, който едновременно позволява сериозни офроуд възможности, характерни за 4х4 работен автомобил с подобаващ на SUV комфорт и стабилност при управление.

За да затвърди всепризнатите офроуд способности, новият Hilux е предлага управление на системата за задвижване на четирите колела с превключване на раздатъчния механизъм между високи и ниски предавки, както и преден и заден диференциали с ограничено приплъзване (LSD) и заключване. Комбинацията от подобрения въртящ момент при ниски и средни обороти на новия 2.4-литров D-4D двигател и увеличената здравина и устойчивост на носещата рама позволяват капацитет на теглене от 3.2 тона.

Новият Toyota Hilux пренася активната безопасност и асистиращите шофьора системи до нови нива с пакета системи Toyota Safety Sense. Благодарение на информация, получена от компактни, инсталирани в предното стъкло лазер и камера, Toyota Safety Sense прелага Система Pre-Crash (PCS), Асистент за предупреждение при напускане на пътна лента (LDA), Автоматични дълги светлини (AHB) и Система за разпознаване на пътни знаци (RSA).


Препоръчани материали

Рейтинг :
31.10 2017 в 11:21 1
+ 1
- 5
Направо е боклук не вози комфортно направо да те заболи вс цените за смяна на масла са по скъпи от всички други на всяка смяна на двигателни масло искат смяна на кутия и диференциал защото колата е боклук не се лъжете честно това е най голямата ми грешка да закупя такъв автомобил
 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.