Renault показа най-горещия Megane RS Trophy
Френският производител Renault представи най-мощната версия на "горещия" хечбек Megane RS. Вариантът Trophy е предназначен за пистови изпълнения, като е по-мощен, снабден със специално по-спортно окачване Cup и механичен блокаж на диференциала.
За задвижването на Renault Megane RS Trophy се грижи същият 1,8 литров бензинов турбодвигател, познат от базовия RS, но с увеличена до 300 к.с. мощност (20 "кончета" повече) и с 30 нютонметра отгоре, до 420 при версията със 7-степенна роботизирана трансмисия с двоен съединител (400 при вариант с 6-степенна ръчна).
Спрямо стандартния Megane RS, Trophy версията ускорява с 0,1 секунда по-бързо от 0 до 100 км или за 5,7 секунди. Максималната скорост също е малко по-висока - 260 вместо 255 км/ч.
В базовото оборудване на Renault Megane RS Trophy влизат 19-инчови джанти със спортни гуми Bridgestone Potenza S001 и специална спирачна система от Brembo. Срещу доплащане може да се оборудвате със спортни седалки Recaro, а налице са и завиващи задни колела. Спортното окачване Cup е с потвърди амортисьори и пружини.
Новото поколение Renault Megane RS дебютира миналата есен във Франкфурт, а от това лято е и в България. Що се отнася до версията Trophy, тя ще е при дилърите през есента.













