
Suzuki Motor Corporation получи награда от Японското дружество за насърчаване на машинната индустрия (Japan Society for the Promotion of Machine Industry), което има за основна задача да отличава корпорации, университети и институти, чиито научноизследователска и развойна дейности са допринесли значително за развитието на машиностроенето.
На тазгодишното 13-то поред издание на наградите, инженерите на японския автомобилен производител бяха отличени с приза за "Развитие на автоматизирана ръчна скоростна кутия с увеличена ефективност и подобрено управление" за създаването на Suzuki Auto Gear Shift (AGS). Тази изцяло новоразработена скоростна кутия, която комбинира предимствата на ръчната и автоматичата трансмисия, се появи за първи път при модела Suzuki Celerio, разработен специално за пазарите извън Япония и представен у нас през пролетта на 2015г.
AGS е лесна за управление и с подобрена горивна ефективност благодарение на електро-хидравличен механизъм, който автоматично задейства съединителя и превключва скоростите на конвенционална петстепенна механична трансмисия.
"AGS е факт благодарение на работата на цял екип от инженери и за нас е чест, че ежедневните ни усилия получават това признание и реално са допринесли за развитието на технологиите", споделя Хидеки Комада (Hideki Komada) от Suzuki Motor Corporation.
У нас пък, от Suzuki могат да се похвалят със 114% ръст в продажбите през 2015 година, спрямо 2014-та. Вносителят Миркат ООД обяви, че марката е постигнала 1,05% дял от пазара на леки автомобили в страната, което е почти два пъти повече в сравнетие с позициите й през 2014г.
През пролетта на изминалата година Suzuki представи на бългаския пазар изцяло нов модел – Celerio, който само за девет месеца активни продажби в страната реализира 7% впазарен дял в сегмента на най-малките градски автомобили. Suzuki Celerio се нарежда на четвърто място по продажби след Toyota Aygo, VW Up! и Skoda Citigo.
В сегмента на компактните автомобили Suzuki присъства само с един модел – Swift, който през 2015г. застава в златната среда по брой продажби. 1% дял от категорията е очакван резултат за този емблематичен за марката модел, който не е обновяван от края на 2013г. и трудно преборва наскоро освежените си конкуренти.
В SUV сегмента, в който предлагането нараства с всеки месец, през изминалата година Suzuki се бори с три модела – изцяло новата версия на Vitara, познатия от края на 2013г. S-Cross и един от последните истински офроудъри Jimny. С общи усилия трите модела реализират 2% от продажбите в сегмента. Тук заслугите са основно за Vitara, която в края на 2015 г. бе представена на родния пазар и в специална спортна версия с изцяло нов 1,4 BOOSTERJET двигател. Не може да не отчетем и блестящото представяне на Jimny – моделът расте със 180% в сравнение с продажбите от 2014г.
От компанията вносител споделят, че резултатът за 2015г. е планиран и на негова основа амбициозно възнамеряват да увеличат допълнително своя пазарен дял през настоящата 2016 г. Напълно възможно, имайки предвид очакваните през тази година две премиери - Baleno и Ignis, както и фейслифтът на модела S-Cross.
Коментари
Моля, регистрирайте се от TУК!
Ако вече имате регистрация, натиснете ТУК!
Няма коментари към тази новина !
Последни коментари