13 декември 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Suzuki с награда за автоматичната трансмисия AGS

У нас японците отбелязаха 114% ръст в продажбите

Suzuki Motor Corporation получи награда от Японското дружество за насърчаване на машинната индустрия (Japan Society for the Promotion of Machine Industry), което има за основна задача да отличава корпорации, университети и институти, чиито научноизследователска и развойна дейности са допринесли значително за развитието на машиностроенето.

На тазгодишното 13-то поред издание на наградите, инженерите на японския автомобилен производител бяха отличени с приза за "Развитие на автоматизирана ръчна скоростна кутия с увеличена ефективност и подобрено управление" за създаването на Suzuki Auto Gear Shift (AGS). Тази изцяло новоразработена скоростна кутия, която комбинира предимствата на ръчната и автоматичата трансмисия, се появи за първи път при модела Suzuki Celerio, разработен специално за пазарите извън Япония и представен у нас през пролетта на 2015г.

AGS е лесна за управление и с подобрена горивна ефективност благодарение на електро-хидравличен механизъм, който автоматично задейства съединителя и превключва скоростите на конвенционална петстепенна механична трансмисия.

"AGS е факт благодарение на работата на цял екип от инженери и за нас е чест, че ежедневните ни усилия получават това признание и реално са допринесли за развитието на технологиите", споделя Хидеки Комада (Hideki Komada) от Suzuki Motor Corporation.

У нас пък, от Suzuki могат да се похвалят със 114% ръст в продажбите през 2015 година, спрямо 2014-та. Вносителят Миркат ООД обяви, че марката е постигнала 1,05% дял от пазара на леки автомобили в страната, което е почти два пъти повече в сравнетие с позициите й през 2014г.

През пролетта на изминалата година Suzuki представи на бългаския пазар изцяло нов модел – Celerio, който само за девет месеца активни продажби в страната реализира 7% впазарен дял в сегмента на най-малките градски автомобили. Suzuki Celerio се нарежда на четвърто място по продажби след Toyota Aygo, VW Up! и Skoda Citigo.

В сегмента на компактните автомобили Suzuki присъства само с един модел – Swift, който през 2015г. застава в златната среда по брой продажби. 1% дял от категорията е очакван резултат за този емблематичен за марката модел, който не е обновяван от края на 2013г. и трудно преборва наскоро освежените си конкуренти.

В SUV сегмента, в който предлагането нараства с всеки месец, през изминалата година Suzuki се бори с три модела – изцяло новата версия на Vitara, познатия от края на 2013г. S-Cross и един от последните истински офроудъри Jimny. С общи усилия трите модела реализират 2% от продажбите в сегмента. Тук заслугите са основно за Vitara, която в края на 2015 г. бе представена на родния пазар и в специална спортна версия с изцяло нов 1,4 BOOSTERJET двигател. Не може да не отчетем и блестящото представяне на Jimny – моделът расте със 180% в сравнение с продажбите от 2014г.

От компанията вносител споделят, че резултатът за 2015г. е планиран и на негова основа амбициозно възнамеряват да увеличат допълнително своя пазарен дял през настоящата 2016 г. Напълно възможно, имайки предвид очакваните през тази година две премиери - Baleno и Ignis, както и фейслифтът на модела S-Cross.


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Бизнес
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.