Volkswagen се отказва от мотото "Das Auto" заради Дизелгейт
Сагата "дизелгейт" взе поредната си жертва. Този път това не е някой от автомобилните модели на концерна Volkswagen, а рекламното мото "Das Auto", в превод "Автомобилът". За решението ни информират от Ройтерс, които твърдят, че според шефове на немския автоконцерн, представената през 2007 година рекламна фраза в момента не е много подходяща за снишилата се покрай скандалите фирма.
На въпрос за решението, говорител на Volkswagen е отказал да потвърди официално, но все пак е споменал, че се търси нов семпъл слоугън, който да е подходящ в глобален аспект. Решението да се махне Das Auto е било дискутирано на среща на 2000 мениджъри на компанията миналата седмица. Пред Ройтерс, присъствал на събитието човек е споделил, че според шефа на подразделението за леки коли на Volkswagen д-р Херберт Диес, Das Auto е прекалено претенциозен и абсолютистки слоугън в светлината на скандала "дизелгейт" и не помага на компанията в стремежа й да е технологичен лидер.
Ще ви припомним, че макар Das Auto да е силно послание на Volkswagen в наши дни, това мото съвсем не е ново - десетилетия преди това, фразата е била свързана с Opel Kadett.