07 декември 2019
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Германските пощи с електрически ванове собствено производство

Германският пощенски и куриерски гигант Deutsche Post, обяви плановете си да замени настоящите си автомобили за доставка с нови изцяло електрически ванове Streetscooter. Проектът стартира преди 4 години, когато пощенската компания представи прототипи на електрическите ванове, конструирани от стартъп компанията StreetScooter.

Две години по-късно, Deutsche Post просто придоби производителя и сега има готовност да започне серийно производство на екологичните возила. Планът е да се произведат 2000 бройки от Streetscooter тази година, които да заменят настоящите ванове за доставка. В дългосрочен аспект, планът предвижда всички 30 000 конвенционални ванове на пощенските служби да бъдат заменени с електрическите возила.

Интересното е, че Дойче Пост има интерес да продава Streetscooter и на други компании, които имат желанието да закупят ванчето с нулеви емисии. Това, обаче, явно няма как да се случи в близко бъдеще, тъй като целият производствен капацитет ще бъде ангажиран с производство на електровозила, които да заменят настоящата флотилия от машини с конвенционални двигатели на собствениците на DHL.

Самият Streetscooter се задвижва от електрически мотор с мощност от 40 конски сили (30 киловата) и постига електронно ограничена максимална скорост от 80 км/ч. Според натоварването и стила на шофиране, пробегът с едно зареждане на минивана е между 50 и 80 километра, благодарение на 20,4-киловатчасовите литиево-йонни батерии. Задвижването е на предния мост, а зареждането на 80% от капацитета на батерията става за 4 часа и половина. Пълното зареждане с електричество изисква около 7 часа.

Електрическият Streetscooter е с тегло от 1495 кг, а максималната му товароносимост е 650 кг. Ванчето е с 15-инчови стоманени джанти, предни дискови и задни барабанни спирачки. Според говорители на компанията, електромобилът собствено производство е пълен антипод на скъпата Tesla, предназначена за частни клиенти. "Те конструират скъпи возила за частни клиенти, а ние можем да построим инструменти за бизнес клиентите на значително по-ниска цена", заявява Юрген Гердес, мениджър на подразделението за колетни пратки на немската компания.


Препоръчани материали

Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Еко
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.