Китайска медия ще бори Tesla
Китайският лидер за доставка на дигитални услуги LeTV е твърдо решен да атакува пазара на електрически суперавтомобили. Странната идея на китайците всъщност може би има своето обяснение, но още преди да разкажат на своите клиенти и на света за този интересен подход, от компанията започнаха да наемат сериозен брой хора, които да се ангажират с новата задача. Става въпрос за 300 нови места в Китай и още 200 в САЩ, които да вдъхнат живот на "Le Supercar".
Основателят на LeTV Jia Yueting от известно време не крие амбициите си да се заеме с амбициозния проект. Идеята му е неговата машина да измести Tesla от трона на луксозните возила с електрически двигател. Компанията си партнира от известно време и с Aston Martin, от където също се ослушват за пробив в този сектор. Разпработването на китайския пазар на Лотус пък също стана с помощта на LeTV.
"Вярваме, че когато сложиш един голям екран и голям набор от услугите ти в електромобил, то това става още един портал за комуникация с клиента", обяснява ръководителят на автомобилния отдел на LeTV Tony Nie.
Целта на компанията е сама да произвежда задвижващата система - двигател, инвертор и батерия. Търси се решение с минимален брой компоненти, за да може колата да се адаптира по-лесно към операционната система, подготвена също от производителя. Към момента не се изключва да видим автомобил с автономно управление, но за това ще трябва да почакаме още малко. След първите пуснати скици може да се отбележи, че дизайнът определено си струва и при бързите темпове на работа нищо чудно Le Supercar да бъде показана на бял свят още следващата пролет.