29 май 2020
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища
FACEBOOK

Битурбо V8 на Ferrari е двигател на 2016 г.

Ferrari разби конкуренцията на ежегодните награди на списание Engine Techology International благодарение на 3,9-литровия си битурбо V8 двигател. 

Агрегатът, който към този момент задвижва 488 GTB, 488 Spider и California T, завоюва първи места в четири категории - за нов двигател, спортен двигател, обем 3-4 л и основната награда Двигател на годината. Така за пръв път от десетилетия мотор с над 6 цилиндъра грабва големия приз. 

От Маранело получиха и награда в категорията за над 4-литрови двигатели за 6,3-литровия V12 от F12tdf. 

"Завръщането на Ferrari към технология с два турбокомпресора за V8 моделите създаде нов ешалон за двигателите с принудително пълнене. Нулевият лаг и прогресивното предаване на въртящия момент при всякакви обороти въвличат шофьора както никога досега", се похвалиха италианците в официално изявление.

Категория до 1.0 бе спечелена от еднолитровия EcoBoost на Ford,  1.0-1.4 - от  1,2-литровия трицилиндров турбо мотор на PSA Peugeot Citroen, при двигателите между 1,4 и 1,8 литра призът грабна 1,5-литровия агрерат на BMW i8. В категория 1.8-2.0 първото място е за Mercedes-AMG и техния четицицилиндров двулитров турбо агрегат. Останалите победители при двигателите с вътрешно горене са 2,5-литровия петцилиндров мотор на Audi (в категория 2.0-2.5) и 3-литровия боксер на Porsche 911 Carrera (в категория 2.5-3.0). Като най-"зелени" бяха отличени електромоторите на Tesla Model S и Model X. 


Няма коментари към тази новина !

 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.