09 октомври 2024
Категории
  •  Автомобили
  •  Мотоциклети
  •  Лекотоварни
  •  Тежкотоварни
  •  Хоби
  •  Иновации
  •  Ретро
  •  Лица
  •  Премиери и изложения
  •  Тунинг и прототипи
  •  Хора и пътища

Бос на Hyundai нападна BMW и Mercedes за продаването на скъпи и безполезни технологии

Светът на автомобилната индустрия никога не е бил най-приятелското място на света, но в последните дни определено много хора в нея имат нужда да изпуснат парата. Може да става въпрос за насъбрано напрежение, умора или нещо друго, но между фронтовете започнаха да прескачат искри. Първо от BMW се присмяха на новия пикап на Mercedes X-Class, а след това Люис Хамилтън нанесе кинжален удар в италианските сърца (поредния), съобщавайки, че Mercedes може да направи по-добър суперавтомобил от Ferrari.

В тази полемика изненадващо обаче се включи и един от босовете на Hyundai Алберт Бирман, завеждащ департамента за моделите N и Genesis. Бирман се разприказва миналата седмица, когато бе представен луксозният седан Genesis G70 в Южна Корея, а темата е наличието на последни технологии в скъпите автомобили и ползата от тях.

Според Бирман германците и в частност BMW и Mercedes тъпчат своите флагмани със скъпи, развалящи се и най-вече ненужни на клиентите технологии, само за да привличат медийното внимание и да показват мускули и възможности.

"Всичко е маркетинг. Колко хора след това ползват всички тези неща? Повечето се създават заради медиите, за да се говори за тях, но след това кой ги използва? Само обременяват клиентите си", заяви смело мениджърът.

Вероятно много от Вас биха попитали - какъв е този самозванец от Hyundai, който се осмелява да дава оценка на гиганти като BMW и Mercedes. Алберт Бирман обаче не е случаен човек и има 30-годишен стаж именно при баварците и то в M-отдела. Което означава, че темата му е позната до болка.

Освен това не можем да отречем, че има известна логика в това твърдение. Не е случайно, че Mercedes S-Class на 7 години, например, е загубил цената си драстично. Основната причина за обезценяването на луксозния седан е именно скъпата поддръжка и цената за поправяне на някои от високите технологии в машината.

Естествено, Бирман твърди, че сегашният му работодател има съвсем друг подход.

"Ние не правим такива неща, работим първо за интереса на клиента, а не толкова за медийното внимание. Разбира се, правим неща и за медиите, но клиентът е на първо място, защото трябва да получи продукт, достоен за дадените пари", завършва гордо Бирман, който вероятно си е заслужил солиден бонус за смелостта да скочи на големите германски играчи.



Рейтинг :
09.09 2023 в 05:28 1
+ 0
- 0
sffsdf28425
 
Още от : Новини
Всички текстове и изображения публикувани в Auto.OFFNews.bg са собственост на "Офф Медия" АД и са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Използването и публикуването на част или цялото съдържание на сайта без разрешение на "Офф Медия" АД е забранено.