Brabus сложи още стероиди на Mercedes-AMG G 63
Немската компания за тунинг и доработки Brabus представи новия си проект 800 Widestar, базиран на второто поколение Mercedes G 63 AMG. Тази версия е и най-бързата в историята на "кубчето" до момента и, разбира се, изобилства от мощност и лукс.
Brabus 800 Widestar разполага с агресивен и респектиращ widebody пакет с който всъдеходът е станал по-широк с цели 10 сантиметра. Това, в комбинация с по-раздутите колесни арки е позволило монтирането на 23-инчови колела. Предната решетка и броня са силно модифицирани, а на карбоновия капак се виждат по-масивни въздухозаборници. Карбон присъства и на доста други места по автомобила, включително на променения покрив с допълнителни светлини.
Отзад също присъства сериозно модифицирана броня, а стойката за резервната гума е изработена от карбон. И колкото и да ви се струва странно, плоският покрив завършва с крило, и то доста ефектно. Общо взето, веднага ще забележите, че Brabus 800 Widestar не е "обикновен" Mercedes-AMG G 63.
Салонът е повече от луксозен, като доминира специална кожа с диамантени и черни акценти, тук-там подпомагани от карбонови детайли. Спортните педали са от стомана, от този метал е и модифицираната изпускателна система на всъдехода, с регулируеми клапи, определящи силата и тоналността на звуците от двигателя.
Освен с визия, новият 800 Widestar впечатлява и с мощност - модифицираният V8 битурбо с обем 4 литра "изцежда" 800 конски сили и 1000 Нм. Или с 215 "кончета" и 150 нютонметра отгоре спрямо стандартния G63 AMG, както и със 100 к.с. и 50 Нм над Brabus 700 Widestar, базиран на старата Г-класа.
Двигателят предава тягата към четирите колела чрез препрограмирана 9-степенна автоматична скоростна кутия, окачването също е "барнато" за по-добри показатели. Последните са повече от по-добри, всъщност - ускорение от 0 до 100 за 4,1 секунди и максимална скорост, електронно ограничена на 240 км/ч.