Бруталният Hennessey VelociRaptor 6x6: +150 "коня" и 2 колела отгоре
600 конски сили и 6x6: запознайте се с ужасяващия битрубо кошмар Hennessey VelociRaptor 6x6. Това се получава, след като специалистите от Hennessey Performance хвърлят поглед върху Ford Raptor 2017, с неговите, и без това, брутални 450 "кончета" и си казват "ОК, но какво още?" Така, злият пикап се сдобива с две допълнителни колела и 150 к.с. повече мощност, хвърляйки ръкавица директно на властелина на триоските Mercedes G63 AMG 6x6.
Цената на VelociRaptor, който е тунинг доработка, започва от 295 000 долара, което включва и базовия Raptor SuperCrew, на който е базиран. Остатъкът от сумата е за блокируемите мостове на 6х6 задвижването, специално окачване Fox Racing, 20-инчови джанти и супер широки гуми, модифицирани предни и задни брони, монтиран в легена ролбар и допълнителните LED светлини.
Онези, които искат цялата тази мощност, без допълнителните разходи за гуми и 6х6 задвижване, могат да оборудват своя Raptor 4x4 с VelociRaptor 600 кита за ъпдейт на двигателя. Този кит предлага нови турбини, модифицирана изпускателна система, нов интеркулер и специална настройка на електронния блок за управление, повишаваща мощността на над 600 к.с. Цената на "базовия" тунинг е 22 500 долара.
Останалите опционални екстри на VelociRaptor 6X6 включват предни и задни спирачки Brembo, уникални детайли в интериора, и куп оф-роуд доработки. Все още не е ясна датата на лансирането, но Джон Хенеси потвърцдава, че базираната в Тексас компания скоро ще получи пълен достъп до серийния Raptor, който е в основата на шестколесния звяр. Заинтересуваните от Hennessey VelociRaptor 6x6 ще могат да си го поръчат директно от тунинг фирмата или от избрани дилърства на Ford в САЩ.
Макар в съвременния свят, 6-колесните оф-роуд машини да са доминирани от Mercedes G63 AMG 6x6, Velosiraptor 6x6 иска да се намеси в бутиковата ниша с пълна сила. Новият звяр на американците е с модифициран товарен отсек, за да се побере третият мост, а предният мост е конвенционалният, но може да се тунингова с опционален Torsen диференциал от Ford. В крайна сметка, това е начинът един американски авто маниак да си го върне тъпкано на комшията, дразнещ го с немската супер-триоска.