Дрифтещият Focus RS става по-специален в Европа
Засега само в Северна Америка се радваха на специална версия на дрифтещия хеч Ford Focus RS, но сега и ние в Европа можем да пуснем лиги по по-различен вариант на пълноприводния автомобил.
За Стария континент "синият овал" добавя към Focus RS опционален пакет или Option Pack със същия механичен диференциал с ограничено приплъзване от британската компания Quaife, който помага и на северноамериканския Limited Edition. Целта е подобряване на сцеплението в завоите и борба с безполезното от спортна гледна точка превъртане на гумите.
От Ford обясняват, че това ще повиши възможната скорост за влизане и също така ще подобри ускорението на излизане от завой на пистата.
Като оставим диференциала настрана, механанично колата остава идентична с нормалния RS, което означава 350 к.с. и 475 Нм от четирицилиндровия турбиниран мотор, задвижване на четирите колела, ускорение до 100 км/ч за 4,7 секунди и максимални 265 км/ч.
Има обаче чисто естетически подобрение като матовосиня боя на купето, черни боя по огледалата, покрива и задния спойлер. Джантите са нови 19-ки, също в черен цвят.